رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا شاهد اوج گیری شیوع این ویروس در این شهرستان طی چند روز آینده خواهیم بود.

اوج گیری کرونا در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی افزود: از مجموع  ۳۵ آزمایش کرونا در گناباد طی یک روز نتیجه ۲۶ آزمایش مثبت بوده که نشان دهنده موج جدید کرونا در این شهرستان است.

وی ادامه داد: باتوجه به رفت و آمدهای عمومی، بازگشایی مدارس، فعالیت مجامع عمومی نظیر جمعه بازار و امثال آن روند صعودی کرونا در گناباد دوباره آغاز شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا قرار بود مدارس گناباد تا اطلاع ثانوی بازگشایی نشوند و کلاس‌های درس به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شود ولی بعد از چند روز مدارس این شهرستان بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کردند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به دنبال بازگشایی مدارس در گناباد افزود: با توجه به شیوع آنفلوآنزا طی یک ماه آینده وضعیت ابتلا به کرونا در این شهرستان حادتر می‌شود.

باذلی ضمن درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ادامه داد: کاهش یا افزایش بیماری کووید ۱۹ به رفتار مردم بستگی دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها