گیلان- فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش حیات‌وحش زنده در بازارهای محلی استان گفت: شکار پرندگان مهاجر ممنوع است.

برخورد با عرضه‌کنندگان حیات‌وحش در بازارهای محلی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از محیط زیست گیلان ،ساسان اکبری‌پور ، با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه مجوز شکاری صادر نشده است و هرگونه عرضه، خرید و فروش حیات‌وحش به صورت زنده در بازارهای محلی گیلان ممنوع است اظهار داشت: با عرضه‌کنندگان حیات‌وحش برخورد می‌شود و افراد خاطی با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست گیلان با تأکید بر اینکه نیروهای این یگان به دقت مناطق تحت مدیریت استان را پایش می‌کنند عنوان کرد: با توجه به عدم صدور پروانه شکار تمامی بازارهای محلی و مراکز عرضه و فروش احشام به صورت نامحسوس مورد پایش پرسنل یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان با همکاری نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان تالاب استیل، پناهگاه حیات‌وحش امیرکلایه، تالاب بین‌المللی انزلی و پارک ملی بوجاق کیاشهر را از جمله مناطقی که در گیلان میزبان پرندگان مهاجر هستند اعلام کرد و اظهار داشت: افزایش کنترل و پایش مناطق مذکور توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست گیلان از ابتدای امسال تاکنون در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها