یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که عربستان و امارات در ازای موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین با عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو پیشنهادات مالی اغواکننده ای به این تشکیلات ارائه کردند.

پیشنهادات مالی اغواکننده امارات به تشکیلات خودگردان فلسطین

قدس آنلاین: به گزارش روزنامه صهیونیستی «گلوبز»، طی ماه‌های گذشته مذاکرات و گفتگوهای محرمانه‌ای میان امارات و سران ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله «محمود عباس» رئیس این تشکیلات انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اماراتی‌ها در جریان این مذاکرات تمام تلاش خود را کردند تا به مخالفت‌های تشکیلات خودگردان با عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو پایان دهند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه اعلام کرده است: اماراتی‌ها به همراه سعودی‌ها به منظور تحقق همین هدف خود پیشنهادات مالی وسوسه کننده‌ای را به تشکیلات خودگردان دادند اما مقامات این تشکیلات با پیشنهادات ارائه شده مخالفت کردند.

رسانه مذکور همچنین تأکید کرده است که به تشکیلات خودگردان وعده فروش نفت و گاز با قیمت‌های پایین و ایجاد مناطق صنعتی پیشرفته در رام الله داده شد اما این پیشنهادات مورد قبول واقع نشد.

اخیراً دو کشور امارات و بحرین در اقدامی خیانتکارانه و ضد ارزشهای حمایت از آرمان فلسطین، به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آوردند. این اقدام با موجی از واکنش‌های خشمگین ملت‌های عربی و اسلامی مواجه شده است تا جایی که برخی از حامیان قضیه فلسطین خواستار بسته شدن سفارت امارات در کشورهایشان شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها