احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی بزرگ این تیم را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

 نوراللهی: تجربه ماجراجویی ۲ سال پیش به ما کمک می‌کند/ آرزوی بزرگ‌مان قهرمانی آسیاست

قدس آنلاین؛ احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در دو بازی ابتدای یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم. قطعاً باید برای این هدف‌مان بجنگیم و انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. بازی با التعاون هم قطعاً خیلی برای صعودمان تأثیرگذار است. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم، ولی باید ابتدا از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما قطعاً در ادامه می‌جنگیم تا برای هواداران‌مان نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا به نظرش تجربه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک می‌کند، گفت: قطعاً بچه‌هایی که در آن دوره حضور داشتند، تجربه دارند و امیدوارم این تجربه به ما کمک کند تا تیم‌مان موفق باشد. انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. امیدوارم شروع قدرتمندانه‌ای داشتیم و در ادامه ماجراجویی که دو سال پیش به فینال رسیدیم، امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد. ما باید کنار هم باشیم و همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم بجنگیم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. آرزوی بزرگ ما قطعاً قهرمانی آسیاست، ولی این اتفاق ساده به دست نمی‌آید و باید تلاش کرد و زحمت کشید. امیدوارم با تلاش و کوشش هم به این موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها