رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: درمانگاه‌های تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق عمل آنژیوگرافی این بیمارستان بازگشایی می‌شود.

بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان شریعتی مشهد
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسینعلی زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد گفت: همزمان با تعیین بیمارستان شریعتی به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی از ابتدای اسفند پارسال، کلیه فعالیت‌های مستمر بیمارستان به حالت تعطیل درآمد و از تمام ظرفیت نیروهای درمانی و پشتیبانی و تشخیصی در این امر مهم استفاده شده است.
او افزود: در حال حاضر با پشت سر گذاشتن دو مرحله سنگین از همه گیری و اپیدمی کرونا ویروس، با توجه به نیاز مردم منطقه و بیمارانی که تاکنون به سبب نگرانی از ابتلا به ویروس، از حضور در بسیاری از مراکز درمانی خودداری کردند، اقدام به بازگشایی بخش مجزای آنژیوگرافی و سی سی یو صورت گرفت.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد با تاکید بر رعایت تمام دستورالعمل‌های کنترل عفونت و موازین بهداشتی، ادامه داد: در محیطی مجزا و تفکیک شده به روند درمان بیماران قلبی و عروقی می‌پردازیم، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی از سرایت آلودگی از بخش‌های مربوط به بیماران کرونایی به سایر مکان‌ها وجود ندارد.
حسینعلی زاده بیان کرد: با تکمیل بازسازی بخش اتاق عمل جراحی قلب و آی سی یو قلب باز نیز امکان بهره‌مندی سایر بیماران از خدمات تخصصی قلب و عروقی نیز فراهم می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها