اولین اجرای نمایش «عشق روزهای کرونا» به کارگردانی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی شب گذشته در محوطبه باز تالار وحدت روی صحنه رفت.

خالق «سربه‌داران» نمایش «عشق روزهای کرونا» را افتتاح کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد رحمانیان در پایان این اجرا با تشکر از تماشاگرانی که در اولین روز اجرا برای دیدن این نمایش آمدند گفت: اجرای اول همیشه باعث دلشوره است و تشکر می‌کنم از دوستان و همکاران‌مان و همچنین از گروه اجرایی در تالار وحدت و بنیاد رودکی و آقای افضلی و آقای آشنا که برای به ثمر رسیدن این اجرا با ما همکاری کردند.

وی با معرفی محمدعلی نجفی به عنوان استاد خود گفت: خیلی خوشحالم که استادم امشب اینجاست و من همچنان شاگرد او هستم.

محمدعلی نجفی نیز با آمدن روی سن گفت: امشب برای من یک شب مهم است زیرا تئاتر فقط تفریح نیست، بلکه وقتی تئاتر می‌آییم انگار به عبادتگاه برای تزکیه روح رفته‌ایم.

وی ادامه داد: در تئاتر عقل و حس، باهم در کار است و بازیگران ما روح‌شان را در مقابل ما عریان می‌کنند و ماه‌ها تمرین و کار می‌کنند تا حرف خودشان را به ما بزنند.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران می‌تواند امید بدهد که همچنان تئاتر در جامعه ما برقرار باشد چرا که تئاتر نشانه فرهنگ و اندیشه ما است و آنچنان که تئاتر می‌تواند نقش فرهنگی، داشته باشد سینما کمتر می‌تواند این نقش را ایفا کند.

نجفی افزود: من از طرف خودم به رحمانیان عزیز و همه کسانی که این نمایش را روی صحنه بردند تشکر می‌کنم و می‌توانم بگویم شاگرد از استاد بالاتر رفته است.

برچسب‌ها