گیلان - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی خدمات مراکز تعویض پلاک رشت از ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

تسهیل در خدمات مراکز تعویض پلاک در گیلان با نوبت‌دهی اینترنتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ امیر طالبی افزود: متقاضیان تعویض پلاک و یا دریافت خدمات از این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به نشانی «راهور ۱۲۰» به آسانی نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو خود در روز و ساعت دلخواه اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متقاضیان توجه داشته باشند از روز شنبه مورخه ۲۹ شهریور ماه این طرح اجرایی می‌شود و به مراجعه‌کنندگان فاقد ثبت نام اینترنتی هیچگونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک ارائه نخواهد شد، تاکید کرد: شهروندان از مراجعه حضوری بدون دریافت نوبت از سامانه اینترنتی به مرکز تعویض پلاک شهر رشت خودداری کنند.

سرهنگ طالبی ادامه داد: همچنین افراد حتما در زمان مشخص شده در ثبت نام اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه و در صورت گذشت زمان، ثبت‌نام مذکور باطل می‌شود و نوبت در اختیار افراد ثبت نام کننده دیگر قرار خواهد گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی، مراجعه مردم به مرکز تعویض پلاک رشت مدیریت شده و آنها می‌توانند از ۵ روز قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

برچسب‌ها