عضو دفتر سیاسی حماس با بیان این که جنبش متبوعش به اسرائیل دو ماه برای پایان محاصره نوار غزه مهلت داده، به صهیونیستها هشدار داد قبل از آنکه زمان از دست رود، در اجرای خواسته‌های غزه تعجیل کنند.

ضرب‌الاجل حماس به رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره غزه

قدس انلاین: به گزارش شبکه عربی ۲۱، خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: دولت غزه نخواهد پذیرفت که نقصی در ملزومات پزشکی اختصاص یافته برای مقابله با کرونا وجود داشته باشد.

الحیه خاطرنشان کرد: مقاومت این توانایی را دارد تا تمامی شهروندان اسرائیلی را وارد پناهگاه‌ها کند و آنها باید قبل از آنکه زمان از دست رود، در اجرای خواسته‌های غزه سرعت به خرج دهند. ما نخواهیم پذیرفت که برای مردم ما مرگ جدیدی در کنار محاصره نوشته شود.

وی ادامه داد: ما تمامی امکانات مالی و انسانی حماس را با تکیه به طرف‌های دولتی جهت رویارویی با کرونا به کار گرفته‌ایم. ما از زمان ورود کرونا به غزه، با همکاری با دستگاه‌های دولتی توانستیم شیوع آن میان شهروندان را محدود سازیم.

الحیه با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به سرانجام عدم پایبندی به اجرای خواسته‌های غزه و عملی نکردن تفاهم‌هایی که اخیراً حاصل شد، گفت: در حال حاضر، فشارهایی را بر اشغالگر و میانجی‌گران برای اجرای خواسته‌های غزه إعمال می‌کنیم و مهلت دو ماهه‌ای به آنها برای انجام این امر داده‌ایم، که یک ماه از این ضرب الاجل گذشته است.

وی تاکید کرد: اسرائیل مسئول تمامی دشواری‌ها و مصیبت‌هایی است که مردم ما با آن مواجه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها