رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار محمدابراهیم همت فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول‌الله(ص)، نوشت: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخارآفرینی‌ها و جان‌فشانی‌های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت مادر سردار شهید همت

قدس آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با ابراز تاثر و تالم از درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول‌الله(ص)، نوشت: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخارآفرینی‌ها و جان‌فشانی‌های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: اینجانب این ضایعه را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده مکرم این مادر پرهیزگار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حاجیه «نصرت همت» مادر شهید حاج محمد ابراهیم همت یکشنبه شب پس از ۳۷ سال دوری در ۹۱ سالگی به فرزند شهیدش پیوست و دارفانی را وداع گفت.

سردار شهید ابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله غروب ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون در خاک عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها