مراسم معارفه معاون مرکز ارتباطات و رسانه و مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد.

معارفه معاون مرکز ارتباطات و رسانه و مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این مراسم با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه رسانه این آستان مقدس فرصتی بی‌بدیل برای خدمت‌رسانی به زائران، مجاوران و دلدادگان به اهل‌بیت(ع) است، گفت: این فرصت را برای خدمت‌رسانی به دلدادگان اهل‌بیت(ع) باید قدر دانست و با تمام توان از این موقعیت معنوی بهره‌ برد.

محمد مهدی خیرجو با تاکید بر اینکه تولیدات رسانه باید متناسب شرایط روز و کاربردی باشد، افزود: وظیفه ما در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بازتاب خدمات گسترده و امیدبخش از بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در سطح جامعه است.

وی با اشاره به اهانت گستاخانه نشریه فرانسوی نسبت به ساحت پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه در شرایط کنونی در جنگ رسانه‌ای تمام عیار با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم، تصریح کرد: ما به عنوان فعالان رسانه‌ای در دستگاه مقدس حضرت رضا(ع) باید با روحیه جهادی و انقلابی فعالیت کنیم و در خط مقدم نبرد فرهنگی دشمن علیه ارزش‌های اسلامی ایفای نقش جدی داشته باشیم.

 تولیدات رسانه‌ای باید تحول آفرین و فاخر باشد

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: تولیدات رسانه‌ای دستگاه حضرت رضا(ع) باید برای مردم امیدبخش، معرفت‌افزا، تاثیرگذار، تحول آفرین و انگیزشی باشد، همانگونه که تولیت آستان قدس رضوی نیز بر تولیدات خلاقانه و فاخر تأکید ویژه دارند.

همچنین محسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این جسله خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از نعمات عظیم خداوند و شایسته سپاسگزاری دانست و ابراز کرد: خدمتگزاری خالصانه در هر نقطه از نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث افتخار و موجب قرب و رحمت الهی است، اما خدمت در دستگاه حضرت رضا(ع) توفیقی دوچندان به شمار می‌رود.

وی خطاب به همکاران مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ما باید به این موضوع که در محضرت حضرت رضا(ع) و امام حی و حاضر خدمت می‌کنیم، توجه ویژه داشته باشیم، سطح و شان خدمتمان در این مجموعه را رساندن پیام امام به همه انسان ها بدانیم.

در ادامه این جلسه عمار خسروجردی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز با بیان اینکه عبودیت، بندگی، هدایت در کلام امام رضا(ع) کاملا مشهود بوده، لذا یک منظومه‌ای معرفتی و عرفانی کامل در مجاورت ما قرار گرفته است، عنوان کرد: نگاه ما در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نسبت به سایر مجموعه‌ها باید کاملا متفاوت باشد، چراکه حرم مطهر امام رضا(ع) ملجاء تمام جویندگان معنویت در دنیای امروز است.

وی گفت: نگاه ما به امام رضا(ع) یک نگاه جهانی است چراکه روابط عمومی امام رضا(ع) هستیم بدین ترتیب با این نگاه به ارتباطات و اطلاع رسانی خواهیم پرداخت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای احکام، محسن هوشمند به عنوان معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و عمار خسروجردی نیز به سمت مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی این مرکز منصوب شدند

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام

برچسب‌ها