اولین دوره مسابقات دوومیدانی شرکت های کشور یادواره سردار شهید سلیمانی، از تاریخ سوم مهرماه در پیست دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

برگزاری مسابقات ملی دوومیدانی قهرمانی شرکت ها در ورزشگاه امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، به جزئیات برگزاری این مسابقات پرداخت و گفت: اولین دوره مسابقات ملی دوومیدانی شرکت های کشور به همت شرکت اشتاد سازه و به میزبانی تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مدت دو روز در پیست تارتان دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی، این مسابقات را انتخابی رقابت جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱ آتن اعلام کرد و با بیان اینکه این مسابقات به تفکیک بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، افزود: ۱۲۰ نفر از آقایان و ۶۰ نفر از بانوان  در روزهای سوم و چهارم مهر در شهر مشهد با هم به رقابت می پردازند.

تاج فیروز اضافه کرد: مسابقات دوی صحرانوردی و امدادی آقایان همزمان با صبح روز پنجشنبه، سوم مهر در منطقه چالیدره و عصر آن روز در پیست ورزشگاه بین المللی امام رضا(ع) در رشته های دهگانه اعم از رشته های پرتابی، پرشی و انواع دو برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات بانوان گفت: رقابت های بانوان هم از صبح روز جمعه، چهارم مهر در پیست دانشگاه فردوسی آغاز می شود و عصر همان تاریخ هم در منطقه چالیدره با برگزاری مسابقات امدادی و صحرانوردی به اتمام می رسد.

این مقام مسئول، درخصوص شرایط شرکت در این رقابت ها یادآور شد: هر شرکتی که تائیدیه شرکت و یک قهرمان در رشته ای از رشته های دوومیدانی با پوشش بیمه تامین اجتماعی در استخدام خود داشته باشد، امکان حضور در این تورنمت را دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها