بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصتی برای حمایت از آثار فاخر هنری و رسانه‌ای است، گفت: هنر و رسانه از مهم ترین ابزار در توسعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی هستند.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصتی برای حمایت از آثار فاخر است/ موفقیت‌هایم را مدیون امام رضا(ع) هستم

به گزارش قدس آنلاین، رضا کیانیان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، اظهار کرد: مشهدمقدس شهری است که به نظر بنده باید بهترین جشنواره‌های هنری و فرهنگی در آن برگزار شود، این مطلب را به خاطر اینکه اصالتا مشهدی هستم نمی‌گویم، بلکه به دلیل وجود مضجع شریف امام رضا(ع) در این شهر است که می‌گویم.

وی افزود: در زمان جوانی که سودای بازیگری در سر داشتم، برای رسیدن به خواسته دل خود به کنج حرم امام رضا(ع) پناه می‌آوردم و خواسته خود را بیان می‌کردم و به اعتقاد بنده همین خلوت کردن‌هایم با امام رضا(ع) باعث شد تا بتوانم به این مرحله برسم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: با توجه به اینکه مشهد پایتخت معنوی ایران و جهان اسلام است، پس باید تمام دو عنصر مهم فرهنگ و هنر که جامعه ما برای حل بسیاری از معضلات از این دو مقوله می تواند استفاده کند به بهترین شکل در این شهر تجلی پیدا کند.

کیانیان هنر و رسانه را مهم ترین ابزار در توسعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی عنوان کرد و برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را فرصتی برای حمایت از تولید کنندگان آثار فاخر و ارزشمند دانست.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها