همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: حدود ۱۱۳۰مترمربع به ارزش حدود ۱۱ میلیارد ریال از اراضی دولتی این استان در شهریور ماه رفع تصرف شد.

۱۱۳۰ متر مربع از اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " سرهنگ حمید چراغی"  با اعلام این خبر، اظهار داشت : با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی یک قطعه زمین به صورت دیوار کشی در روستای حیدره به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی دولتی، گفت: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان ساخت : یگان حفاظت از اراضی دولتی این اداره کل در تعطیلات محرم نیز  همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان شبانه روز اراضی دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت هارا برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی به کار گرفته است.

برچسب‌ها