گیلان -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ جاده بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: تعداد چهار محور جهت بازگشایی باقی مانده و اکیپ های راهداری در منطقه مستقر و مشغول بازگشایی محور هستند.

بازگشایی ۱۸ محور سیل زده تالش/ خسارت ۵۱ میلیاردی به راه ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ،فریبرز مرادی ، با اشاره به وقوع سیل در شهرستان تالش و آسیب دیدن محورهای روستایی، اظهار کرد: در مجموع ۲۲ محور مسدود شده در شهرستان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ جاده بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: تعداد چهار محور جهت بازگشایی باقی مانده و اکیپ های راهداری در منطقه مستقر و مشغول بازگشایی محور هستند و امیدواریم تا پایان امروز کلیه محورها باز شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، میزان خسارت وارد شده به راه ها و ابنیه فنی شهرستان تالش در جریان سیل اول هفته را ۵۱۴ میلیون ریال دانست و یادآور شد: ۸۷۰۰ متر از طول راه ها تخریب شده است.

مرادی، با بیان اینکه خوشبختانه پل تخریب شده نداریم، گفت: تعداد ۲۴ اکیپ راهداری و ۴۳ نیروی راهدار با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال فعالیت هستند.

برچسب‌ها