فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: امروز دفاع مقدس ما اسوه مستضعفان عالم است و مستضعفان برای دفاع از ناموس، شرف و حیثیت به فرزندان شهید ما اقتدا می‌کنند و این موجب سرافرازی ما است.

امروز دفاع مقدس ما اسوه مستضعفان عالم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: قدرت‌های جهان ۴۰ سال گذشته جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه در مقابل تمام قدرت‌های جهان ایستاده و آن‌ها را به زانو در آورده است.

 او با اشاره به رشادت‌های سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و و از جان گذشتگی مدافعان حرم افزود: امروز که پیکر مطهر شهدای ما را از پشت مرزهای اسرائیل به خاک مقدس جمهوری اسلامی منتقل می‌کنند معنایش اینست که ما در داخل سرزمینی که منطقه تامین منافع آمریکا بوده است دو هزار کیلومتر پیش روی کردیم.

 فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: نمونه بارز سیلی جبهه مقاومت به استکبار جهانی جنگ ۳۳ روزه بود و باید بگوییم ما می‌توانیم آمریکا را بزنیم و امروز فرزندان بسیجی ملت‌های مسلمان منطقه جبهه‌ای را تشکیل دادند که کمر دشمن را شکسته اند.

احمدی بیان کرد: هر گاه نام مبارک ایران، دفاع مقدس و مقاومت که در برابر جبهه استکبار قرار می‌گیرد، دنیا در برابر این نام‌های مبارک سر تعظیم فرود می‌آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها