امام جمعه مشهد گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران تبیین کننده این واقعیت است که به عنوان محور اقتدار این نظام و انقلاب در همه عرصه هایی که به ابقای این انقلاب نیازمند است مرد و مردانه ایستاده است.

سپاه به‌عنوان محور اقتدار نظام پای انقلاب ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه که در سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران تبیین کننده این واقعیت است که به عنوان محور اقتدار این نظام و انقلاب در همه عرصه هایی که به ابقای این انقلاب نیازمند است مرد و مردانه ایستاده و مجاهداتش از جریان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این‌طور نبوده که تنها در عرصه نظامی این برگ پر افتخار دفاع مقدس در شعاع خون شهیدان مظلومش در دست داشته باشد، بلکه این نهاد مقدس در همه عرصه ها به عنوان جلودار و در صف مقدم می درخشد و فداکاری و ایثار این نهاد مقدس در همه جای دنیا متشرع است و در هفته دفاع مقدس هم اجرای حرکت مواسات، تبیین کننده این واقعیت است.

وی افزود: امیدواریم همه عزیزان از فرماندهان و سربازان و ایثارگران موفق باشند و تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این قرارگاه مستقر هستند.

علم الهدی با بیان اینکه این قرارگاه موفق به تهیه ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۵۰ هزار جهیزیه و ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر شده است، تصریح کرد: فعالیت های عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی و ستاد اجرایی فرمان امام و در ذیل این قرارگاه فعالیت های مساجد و خیرین قرار گرفته است.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: این جریان رزمایش مواسات که ابتکار عظیمانه مقام معظم رهبری بود خوشبختانه در این زمانی که دنیا در دو جریان معیشت و بیماری درگیر است، نشان دهنده تمدن نوین اسلامی و نتیجه حاکمیت اسلام بر دنیا بود که بهترین موقعیت برای فرج مولایمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی خطاب به حضار، خاطرنشان کرد: امیدوارم که این زحمات و خدمات شما عزیزان به خصوص این حرکت مواسات که مقارن است با شهادت بانو فاطمه صغیره سلام الله علیها منظور نظر امام زمان ارواحنا فداه باشد و این حرکت را در خط زمینه سازی ظهورشان منظور بفرمایند و به این وسیله مجموعه خدمتگزاران این حرکت به عنوان سپاه خاص مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها