گیلان- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با اشاره به به شناسایی بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده به دنبال سیل در شهرستان‌ تالش، گفت: عملیات ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده آغاز شده است.

آغاز عملیات ساخت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان ،محمد اکبرزاده از آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در شهرستان تالش خبر داد و اظهار کرد: در سیل بامداد ۳۰ شهریورماه در شهرستان‌ تالش شاهد خسارات مالی و تخریب منازل بودیم.

وی افزود: تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن استان گیلان در اولین ساعات بروز سیل در شهرستان‌ حاضر شدند و تقریبا از همان روز اول کار کمک رسانی و بازسازی در مناطق سیل زده شروع شد تا شاهد ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم باشیم و این کار همچنان با جدیت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان تاکید کرد: با حضور کارشناسان بنیاد مسکن استان کار ارزیابی میزان خسارت واحدهای مسکونی آسیب دیده و اولویت بندی این منازل جهت آواربرداری در دستور کار قرار گرفت.

اکبرزاده تصریح کرد: به دنبال سیل در شهرستان‌ تالش بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده احداثی و تعمیری شناسایی و ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی جهت ساخت ساز و تعمیر منازل آغاز شده است، گفت: تا پایان بازسازی در کنار مردم استان خواهیم ماند؛ البته در بازسازی اصل مشارکت مردم است.

برچسب‌ها