سامسونگ گلکسی A۷۲ اولین گوشی هوشمند این شرکت است که دوربین پنجگانه خواهد داشت.

"Galaxy A۷۲" اولین گوشی سامسونگ با پنج دوربین

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اطلاعات تازه نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند خود با تنظیم دوربین پنتا است. نشریه The Elec کره جنوبی ادعا کرده است که Galaxy A۷۲ اولین گوشی هوشمندی است که دارای پنج دوربین است و تاکنون فقط چند گوشی از جمله نوکیا ۹ PureView و شیائومی می نوت ۱۰ وجود داشته است که دارای ماژول دوربین پنتا هستند.

این نشریه تنظیمات پنج دوربین پشتی Galaxy A۷۲ را فاش کرده است و سامسونگ گلکسی A۷۱ دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی است. گزارش جدید نشان می‌دهد که Galaxy A۷۲ به یک لنز تله فوتو اضافی نیز مجهز خواهد شد.



سامسونگ گلکسی A۷۲ با ویژگی دوربین پنتا

این منبع احتمال داده است که Galaxy A۷۲ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ رونمایی شود. همین نشریه گفته که تنظیمات دوربین پنتا در Samsung Galaxy A۷۲ از یک دوربین اولیه ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است.

لنز اصلی با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی ، یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی ، یک لنز عمودی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۳ برابر همراه خواهد بود و به نظر می‌رسد که جدای از درج لنز تله فوتو جدید ، Galaxy A۷۲ می‌تواند همان چهار دوربین موجود در Galaxy A۷۱ را به ارث برده باشد.

همین نشریه در ماه ژوئیه فاش کرده بود که Galaxy A۷۲ اولین گوشی سری A در چند وقت اخیر پس از Galaxy A۵ ۲۰۱۶ قدیمی است که با پشتیبانی از تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) وارد بازار می‌شود. تا آنجا که به دوربین جلو مربوط می‌شود ، احتمالاًGalaxy A۷۲ از یک سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرد و سایر مشخصات گلکسی A۷۲ در حال حاضر در دسترس نیست.



در این گزارش همچنین آمده است که سامسونگ گلکسی A۵۲ نیز دارای یک سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود. در اوایل ماه جاری ، GalaxyClub.nl ادعا کرده بود که این تنظیمات شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. تنظیمات سنسورهای بسیار گسترده و عمق آن هنوز مشخص نیست و احتمال این است که Galaxy A۵۲ در نسخه‌های ۴G و ۵G وارد بازار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها