سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای خواف گفت: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نسبت به گذشته در برخورد با ایران بسیار ضعیف‌تر هستند، آن‌ها در هیچ عرصه‌ای قادر به رویارویی با ایران نخواهند بود.

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برخورد با ایران نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف در مراسم یادواره شهدای خواف که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خواف برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای اینکه دین خود را به شهدا ادا کنیم، باید بگویم مهم‌ترین چیزی که از ما می‌خواهند و رضایت آن‌ها را جلب می‌کند تداوم راه آن‌ها است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدفی که شهدا برایش به شهادت رسیدند، فخر و عظمت امت اسلامی است، اضافه کرد: در همه وصیت‌نامه‌های شهدا مطالعه کردیم تأکید به ترویج معارف اسلامی، گسترش فرهنگ قرآن و تعالیم پیامبر بوده است.

وی تصریح کرد: اگر خواسته باشیم ارزش‌های هفته دفاع مقدس را به جوانان و نسل جدید امروز که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند و حدود ۵۰ میلیون از جمعیت را تشکیل می‌دهند، منتقل کنیم، رسالت سنگینی است که بنا به فرمایش رهبر عزیز باید ماهیت دشمنان نظام و کشور و استقامت‌های این ملت را به نسل جدید برسانیم.

سردار شریف بیان کرد: باید تصویر واقعی دفاع مقدس را ارائه کنیم نه تصویری که دشمن از دوران شکوهمند انقلاب و دفاع مقدس می‌سازد، بنابراین، نشان دادن این تصویر واقعی رسالت بزرگی است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: باید حال و روز دشمنان را از جمله حزب بعث صدام و حامیان او که چگونه و با چه شرایط و برداشتی از جامعه ما جنگ را شروع کردند، ترسیم کنیم و اینکه چگونه ملت عزیز ایران در مقابل این جنگ تحمیلی دفاع مقدس جانانه هشت ساله را انجام دادند.همچنین باید چهره شکوهمند ملت ایران را و وضعیت امروز دشمنان انقلاب را ترسیم کنیم.

سردار شریف با تاکید بر اینکه ۴۰ سال از این واقعه بزرگ که مقطع بسیار تعیین کننده در تاریخ کشور است می‌گذرد، افزود: همه تحلیلگران نظامی به این موضوع پرداخته‌اند که صدام و حزب بعث با چه نیتی جنگ را شروع کردند و همه بر این نکته اذعان دارند که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها همه محاسبات لازم برای شروع جنگ انجام داده بودند و اطمینان داشتند که به هدف شومی که طراحی کرده بودند خواهند رسید.

مهمترین مولفه‌ای که دشمنان محاسبه نکرده بودند، ارتباط ملت با امام خود بود

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مولفه‌ای که بعد از ۴۰ سال آمریکایی‌ها و صهیونیست را ناکام گذاشته و این مولفه در محاسبات آن‌ها نیامده بود، همان ارتباط ملت با امام جامعه خویش است.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان میزان نفوذ کلام امام را در قلب ملت ایران متوجه نبودند و این رابطه را نمی‌فهمیدند که به محض فرمان امام، میلیون‌ها و صدها بسیجی از تمام اقشار و اقوام و مذاهب این کشور دست خالی در دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

سردار شریف با بیان اینکه تدابیری که مقام معظم رهبری در ابتدای هفته دفاع مقدس داشتند، بسیار معنادار بود، اضافه کرد: همه اقشار این جامعه برای خودشان در دفاع مقدس نقش تعریف کردند و به اصطلاح ما، اجرای عملیات نمودند.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران بیان کرد: امروز مزار شهدای گمنام محل زیارت ملت ما است، ملت ایران هر ساله دفاع مقدس را گرامی می‌دارد و به رزمندگان و سربازان میادین نبرد افتخار می‌کند. 

فرهنگ دفاع مقدس سرمایه عظیمی برای فرهنگ پیروزی و خودکفایی است

سردار شریف تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس سرمایه عظیمی است که فرهنگ پیروزی و فرهنگ خودکفایی و امید به آینده را به جامعه تزریق کرده است.

وی گفت: آمریکا و دست نشانده‌هایش اذعان دارند که امروزه انقلاب اسلامی حوزه نفوذ گسترده‌تر و شادابی بیشتری دارد و این دشمنان انقلاب هستند که ناکام هستند. 

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران یادآور شد: همه آنها می‌دانند که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران و پایان موفقیت آمیز دفاع مقدس، سیر نزولی صهیونیست‌ها که غاصب قبله اول مسلمین هستند سرعت غیرقابل انکاری گرفته است.

سردار شریف اضافه کرد: آنها یک روز سودای نیل و فرات را داشتند و می‌گفتند و تهدید می‌کردند که اگر همه کشورهای عربی با هم شوند، نمی‌توانند اسرائیل را در یک نبرد نظامی شکست دهند، اما الهام بخشی انقلاب اسلامی سبب شد که یکی از کوچک‌ترین کشورهای عربی یعنی لبنان در اولین نبرد نظامی خود در جنگ ۳۳ روزه شکست را به رژیم صهیونیست تحمیل کرد و این الهام بخشی شهدای مظلوم ما در دوران دفاع مقدس است که روحیه و درس را به مبارزان لبنانی و فلسطین انتقال داد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران ادامه داد: از هیاهوی رابطه صهیونیست‌ها با شیخک‌های فاقد وجهه و جایگاه مردمی، هیچ هراسی را به دل راه ندهید، این‌ها سالیان متمادی در پشت پرده زد و بندها داشتند.

سردار شریف تصریح کرد: ملت ما در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب هر زمان که با دسیسه‌های دشمنان مبارزه کرد، به پیروزی رسید و از سازندگی، عمران، آبادانی و پیشرفت کشور غافل نشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز خدا را شاکریم که با جمعیت بالای ۸۰ میلیون بیش از ۹۰ درصد کشور از نعمت برق و گاز طبیعی برخوردارند و درصد قابل توجهی از ملت ایران از بهداشت و درمان نیز برخودارند، گفت: امروز به فضل الهی و برکت تلاش این ملت و مدیران دلسوز در خیلی از حوزه‌ها جزو کشورهای مطرح دنیا هستیم از جمله حوزه علم و فناوری، صنعت و تکنولوژی که همه اینها افتخارات یک ملت است.

دشمنان در تلاشند تا تصویر شکست‌خورده از ایران ارائه دهند

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها همیشه در تلاشند تا یک تصویر شکست‌خورده از کشورمان ارائه بدهند، برای اینکه ما از گذشته انقلابمان پشیمان شویم و به آینده نیز امیدوار نباشیم.

سردار شریف ادامه داد: فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره ای و رسانه‌های بیگانه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا یک تصویر غیرواقعی و ناکارآمد ارائه دهند، اما واقعیت این است که به همت فرزندان این ملت و مدیران دلسوز و تلاشگر و به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و عنایت خداوند متعال این کشور، یک کشور قدرتمند در منطقه است.

وی بیان کرد: اگر کشور قدرتمندی نبودیم آمریکایی‌ها علیه ما داد و بیداد نمی‌کردند، بنابراین، مسائل ما آن قدر برایشان مهم است که این همه هیاهو می‌کنند.

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برخورد با ایران نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر هستند

وی اضافه کرد: امروزه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برخورد با ایران نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر هستند، آنها در هیچ عرصه‌ای قادر به رویارویی با ایران نخواهند بود و این به فضل الهی و به برکت رهبر انقلاب و فرزندان غیور و تلاشگر ملت عزیز ایران است.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: اراده قوی که در کشور و ادامه راه شهیدان و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب وجود دارد، دشمنان را در عرصه برخورد و تصمیم‌گیری زمین‌گیر کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها