دفتر حقوقی بنیاد بهره‌وری موقوفات به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی طی مراسمی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

افتتاح دفتر حقوقی بنیاد بهره وری موقوفات در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم امروز با حضور مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، مرتضی حقیقی معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام رضا دانشورثانی، معاون حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در محل معاونت املاک و اراضی این آستان مقدس برگزار شد.
مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های تولیت محترم آستان قدس طی بازدیدی که از روند فعالیت‌های معاونت املاک و اراضی داشتند، تاسیس اداره حقوقی در معاونت املاک و اراضی و راه اندازی دفتر حقوقی برای رسیدگی به شکایات مردمی با هدف ارائه خدمات شایسته در مدت زمان کوتاه به مردم بود.
وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی معاونت املاک و اراضی و معاونت حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی این دفتر حقوقی با حضور دو کارشناس از اداره بازرسی و معاونت املاک و اراضی با هدف رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم امروز راه اندازی شد و کار خود را آغاز خواهد کرد.  
این مقام مسئول به اهداف راه‌اندازی دفتر حقوقی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف از راه اندازی این دفتر رسیدگی به مشکلات مردم است که ضمن تسهیل در ارائه خدمات از رفت و آمد آنان به سایر مراکز جلوگیری می‌شود.
رحمتی همچنین افزود: برخی از پرونده‌های معاونت املاک و اراضی باید در معاونت حقوقی رسیدگی می‌شد که این کار نیز اطاله زمان و طولانی شدن رسیدگی به شکایات مردم را در پی داشت، همچنین برخی کارهای شبه قضایی معاونت املاک و اراضی به معاونت حقوقی منتقل می‌شد، که امیدواریم با تاسیس دفتر حقوقی در این معاونت این مشکلات نیز مرتفع شود.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم در راستای همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر و رسیدگی به شکایات مردم، دو معاونت املاک و اراضی و حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در یک محیط مستقر شوند تا شاهد رشد کیفیت، پیشرفت، تعالی و کسب رضایت مردم باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها