سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نتانیاهو با استفاده از تریبون مجامع بین‌المللی، همچنان به دروغگویی ادامه می‌دهد و با نمایش‌های مضحک تلاش می‌کند افکار عمومی و مجامع جهانی را فریب دهد تا مانع محاکمه سران جنایتکار این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی شود.

نتانیاهو با نمایش‌های مضحک به دنبال فریب افکار عمومی است

قدس آنلاین: به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص نمایش جدید نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل، این اظهارات را پرده‌ای دیگر از سلسله نمایش‌های خیمه شب بازی دانست که از ذهن توطئه‌گر وی و کارزار ضد اطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی این رژیم نشات می‌گیرد.

خطیب زاده افزود: نخست وزیر رژیم جعلی، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با استفاده از تریبون مجامع بین‌المللی، همچنان به دروغگویی ادامه می‌دهد و با نمایش‌های مضحک تلاش می‌کند افکار عمومی و مجامع جهانی را فریب دهد تا مانع محاکمه سران جنایتکار این رژیم در دادگاه های بین‌المللی شود.

وی با اشاره به ماهیت اشغالگری، خدعه و نژاد پرستی این رژیم  و با توجه به در اختیار داشتن صدها کلاهک هسته‌ای، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید جهانی برای صلح و امنیت دانست.

بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عصبانیت و نگرانی به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد و گفت با امضای برجام و برداشته شدن تحریم‌های ایران، قدرت های جهانی « قفس ببر» را گشودند.

نتانیاهو روز سه‌شنبه و در آخرین روز نشست های هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در عین حال از« دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام قدردانی کرد و با این ادعای تکراری و دروغین که « ایران در صدد دستیابی به سلاح هسته ای است» از سازمان ملل متحد که تاکنون به ادعاها و اتهام‌های او علیه برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران اعتنایی نکرده است، انتقاد و شورای امنیت را هم به دلیل مخالفت با اقدامات ضد ایرانی دولت ترامپ به شدت سرزنش کرد.

برچسب‌ها