گوشی هوشمند Realme ۷i و Realme Smart TV SLED ۴K از ۷ اکتبر راه اندازی می‌شوند.

گوشی و تلویزیون هوشمند Realme معرفی شدند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در ماه مه سال جاری ، Realme اولین تلویزیون هوشمند خود را با قیمت مناسب راه اندازی کرده بود. تلویزیون Realme در نسخه‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی بر اساس اندروید ۹.۰ ارائه شد و هفته گذشته این برند اعلام کرده بود که یک تلویزیون ممتاز به نام Realme Smart TV SLED ۴K را معرفی خواهد کرد.

اکنون ، Realme فاش کرده است که تلویزیون آینده خود را در رویداد AIoT خود در ۷ اکتبر در ساعت ۱۲.۳۰ بعد از ظهر راه اندازی خواهد کرد. در کنار تلویزیون ، Realme گوشی هوشمند Realme ۷i را نیز راه اندازی خواهد کرد، Flipkart و وب سایت رسمی Realme’s یک صفحه رویداد اختصاصی را برای دستگاه‌ها ارائه داده‌اند که برخی مشخصات اصلی را نشان می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود Realme طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند و لوازم جانبی دیگر را به همراه نسخه ویژه Sunmeed Leather ویژه Realme ۷ Pro به بازار عرضه کند.



مشخصات و ویژگی‌های Realme Smart TV SLED ۴K

تلویزیون Realme هوشمند SLED ۴K دارای صفحه نمایش ۵۵ اینچی با رزولوشن ۴K است، تبلیغ می‌شود که این اولین تلویزیون SLED ۴K در جهان است. تلویزیون آینده این شرکت طیف گسترده‌ای از رنگ ۱۰۸ درصد NTSC را ارائه می‌دهد.

این محصول دارای گواهی TUV Rheinland با نور کم آبی برای مراقبت از چشم است و تلویزیون SLED ۴K با موتور تصویر Chroma Boost برند و پشتیبانی از HDR۱۰ + ارائه خواهد شد. Realme می گوید که تلویزیون SLED آینده آن به تراشه‌های RGB داخلی مجهز شده و در مقایسه با تلویزیون های QLED دارای نور پس زمینه سفید خالص است.

به غیر از این ویژگی‌ها، Realme مشخصات دیگری در مورد تلویزیون SLED ۴K خود اعلام نکرده است.



مشخصات و ویژگی‌های Realme ۷i

در مورد Realme ۷i ، این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD + با دوربین حفره ای و سرعت تازه سازی ۹۰ هرتز ارائه خواهد شد و در پشت ، از اسکنر اثر انگشت معمولی و ماژول دوربین مستطیل شکل بهره می برد. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، دوربین فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی ، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تیرانداز ۲ مگاپیکسلی BnW است و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

گوشی هوشمند Realme ۷i به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه با باتری در ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۸ وات تغذیه می شود و رابط کاربری Realme UI ۱.۰ مبتنی بر اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها