بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم.

بشار رسن: برای رسیدن به این مرحله راه سختی را طی کردیم/ سطح فوتبال ایران بالا است

قدس آنلاین؛ بشار رسن در نشست خبری قبل از بازی با النصر عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت، تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه با محمد قهرمانی اش با تیم نیروی هوایی عراق در AFC کاپ تاکنون نتوانسته با تیم فعلی اش در آسیا به قهرمانی برسد، توضیح داد: من در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC Cup شدم ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی‌ها خیلی بالاتر است. قبلا هم یک بار به فینال رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. 

رسن ادامه داد: می دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و می‌بینید که تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند. همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن برد تیمشان بوده‌اند. الان هم با وجود همه مشکلات و با وجود کرونا همیشه انرژی مثبت می‌فرستند.

وی درباره امکانات موجود در ورزشگاه های قطر توضیح داد: سیستم خنک کننده ورزشگاه‌ها در قطر خیلی شرایط را برای بازیکنان راحت کرده و همه بازیکنان با وضعیت بهتری در بازی‌ها حاضر می‌شوند. البته بازی‌ها فشرده و کار همه تیم‌ها سخت بوده است. در اینجا دوست دارم از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند. 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: بدون شک وقتی می‌بریم فقط بازیکنان یا کادر فنی باعث نیستند و همه عوامل تیم در کنار هم کمک کرده‌اند که برد حاصل شود. ما با یک امتیاز به دوحه آمدیم و از همان ابتدا هر بازی برای ما یک فینال بود. ولی الحمدالله بازی‌های خیلی سختی را بردیم. حتی به الدحیل دوباره باختیم ولی باز هم به مسابقات برگشتیم و با شکست شارجه به مرحله بعد رسیدیم.

رسن درباره هماهنگی بازیکنان جدید و قبلی پرسپولیس تصریح کرد: ۵ بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم و کار سختی بود که هماهنگ شویم ولی کادر فنی و آنالیز کار بزرگی کردند که توانستند در مدت کوتاهی این هارمونی را در تیم ایجاد کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها