مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی مهیب یک واحد مسکونی ۲ طبقه در خیابان امام خمینی این شهر و جان باختن یک پسر نوجوان و مجروح شدن ۳ نفر دیگر از جمله یک آتش‌نشان در این حادثه خبر داد و افزود: مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

آتش‌سوزی مرگبار منزل مسکونی در مشهد با ۴ کشته و مجروح / مصدومیت یک آتش‌نشان

به گزارش قدس آنلاین، سرآتشیار مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت:  امروز جمعه یازدهم مهرماه ۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع وقوع آتش‌سوزی  در یک ساختمان مسکونی در خیابان امام خمینی (ره)، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های۴،۱۱،۴۰ به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر منطقه چهارم آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد، حریق در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه رخ داده و شدت آتش‌سوزی به حدی بوده که کل این مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده است که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران به صورت همزمان ضمن اطفای حریق ۳ نفر از ساکنان این منزل شامل یک پسر نوجوان و دو خانم را از داخل دود و آتش خارج کردند.

سرآتشیار مجید فرهادی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بوده که یکی از ساکنان ساختمان که پسری نوجوان بوده به دلیل شدت حادثه فوت شد و ۲ خانم نیز مجروح شدند، همچنین یک آتش نشان نیز که در حین عملیات امدادی دچار مصدومیت شده بود، برای مداوا به همراه ۲ مجروح دیگر به مراکز درمانی منتقل و همچنان در بیمارستان بستری هستند.

مدیر منطقه چهارم آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: یافتن علت دقیق این حادثه مرگبار و بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است و آتش نشانان نیز پس از اتمام عملیات و ایمن سازی محل آتش‌سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش بازگشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها