مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تا ۲۳ مهر ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تمدید شد
به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تا ۲۳ مهر ماه، گفت: در جهت تقویت خدمات رفاهی تاکسیرانان، حمایت و پوشش قسمتی از هزینه‌های درمانی آن‌ها و همچنین کاهش آسیب پذیری این قشر زحمتکش مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تمدید شد.
او افزود: حق بیمه تاکسیرانان برای مدت یکسال حدود ۶ میلیون و دویست هزار ریال است که بیش از ۸۰ درصد آن توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت شده و مبلغ یک میلیون دویست هزار ریال آن به عهده تاکسیران است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین میزان فرانشیز فاکتورهای پرداختی تاکسیرانان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته و این میزان از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
محبی با تاکید بر اینکه مهلت زمان مراجعه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، بیان کرد: تاکسیرانان حتما در موعد تمدید شده به نشانی‌های زیر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
او تصریح کرد: تاکسیرانان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس‌های "میدان شهدا مجتمع تجاری اداری میلاد طبقه اول واحد۷F" و "خیابان سلمان فارسی بین سلمان فارسی ۱/۶ و ۸ پلاک ۱۷ طبقه منفی یک" مراجعه کنند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها