مقامات شهر کلیولند ایالت اوهایو از مثبت شدن تست کرونای ۱۱ نفر از افراد حاضر در مناظره انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با رقیب دموکراتش خبر داده‌اند.

 تست کرونای ۱۱ نفر از حاضران مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن مثبت شد

قدس آنلاین:  بعد از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در شهر کلیوند ایالت اوهایو، مقامات این شهر گفته‌اند تست کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شده است. این مقامات مشخصاً گفته‌اند که ویروس از دست‌اندرکاران این مناظره به این افراد منتقل شده است.

به نوشته وبگاه شبکه «ان‌بی‌سی‌ نیوز» مقامات شهر کلیولند در این خصوص گفته‌اند: «در مجموع، اکنون ما از ۱۱ مورد مبتلا که (ابتلای آنها) از برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از برگزاری مناظره نشأت گرفته آگاهی داریم که اکثر آنان نیز از شهروندان این ایالت بوده‌اند.»

مقامات شهر کلیولند آمریکا در حالی این خبر را اعلام کرده‌اند که سه روز بعد از برگزاری این مناظره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر خبر از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش داد.

از سوی دیگر، مرکز درمانی مشهور «کلینیک کلیوند» که نهاد متصدی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا در این مناظره بوده با اطمینان گفته که حضار این مناظره از این ویروس مصون بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها