مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای بازی با النصر بسیار انگیزه داشته اما محرومیتش او را شوکه کرده است.

آل کثیر: پرسپولیس یک نفر نیست، ۴۰ میلیون نفر است

قدس آنلاین: عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر شادی بعد از گلش از سوی AFC به مدت ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است در گفت‌وگویی تلویزیونی و کمتر از یک ساعت مانده به بازی پرسپولیس - النصر اظهار کرد:  زبانم نمی‌چرخد. نمی‌دانم چه بگویم. در اتاق هتل بودم و برای جلسه قبل از بازی پایین رفتم. بازیکنان قضیه را گفتند و من نمی‌دانستم. از آقای گل‌محمدی پرسیدم که گفتند این اتفاق افتاده است.

او که به سختی و با ناراحتی صحبت می‌کرد، ادامه داد: باشگاه و آقای پیروانی پیگیر قضیه بودند ولی متاسفانه یک ساعت قبل از بازی این خبر را دادند که هیچ کاری نتوانیم بکنیم و به بعد از بازی موکول شود. پرسپولیس یک نفر نیست و ۴۰ میلیون نفر است. مطمئن باشید با این کارها نمی‌توانند برای تیم‌شان تعصب بخرند. بازیکنان و هوداداران پرسپولیس به تیم‌شان عشق و تعصب دارند. توکل بر خدا. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم این بازی را ببریم.

او درباره هودارانش که بعد از بازی‌های پرسپولیس به در خانه پدر و مادرش می‌روند هم بیان کرد: آن‌ها در این چند بازی برای من سنگ تمام گذاشتند و شادی‌شان را با خانواده‌ام تقسیم کردند. از همه آن‌ها و تمام مردم ایران تشکر می‌کنم که در این چند وقت به ما تبریک گفتند. فقط خدا می‌داند چقدر برای این بازی انگیزه داشتم. این لابی است و نمی‌دانم چه کار باید کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها