در حالی که پزشک مخصوص کاخ سفید مدعی بهبودی قابل ملاحظه رئیس جمهور آمریکا است، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از وخامت حال وی ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر می دهد.

۴۸ ساعت آینده برای سلامتی رئیس جمهور بسیار حیاتی خواهد بود

قدس آنلاین: دکتر «شون کانلی» پزشک مخصوص کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که وضعیت جسمانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا «بطور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است»؛ اما در ادامه گفت که تیم پزشکان همچنان در مورد وضعیت سلامتی رئیس جمهور «بطور محتاطانه ای خوش بین» هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که «او [ترامپ] اکثر وقت بعدازظهر خود را به انجام امور پرداخته و سپس بدون زحمت برخاسته و دورتادور اتاق بیمارستان راه رفته است».

به گفته دکتر کانلی، روز یکشنبه پزشکان قصد دارند به معاینه دقیق وضعیت جسمانی ترامپ ادامه دهند و او قرار است مقدار داروی رِمِدسویر برای درمان بیماری کرونا مصرف کند.

این در حالی است که خبرگزاری سی ان ان از اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی رئیس جمهور آمریکا خبر می دهد. «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران گفته بود که «علائم حیاتی رئیس جمهور ظرف ۲۴ ساعت گذشته بسیار نگران کننده بوده و ۴۸ ساعت آینده برای سلامتی وی بسیار حیاتی خواهد بود. ما هنوز در مسیر درستی برای بهبودی کامل نیستیم».

در واقع گفته های این مقام کاخ سفید با ادعاهای پزشک مخصوص ترامپ مغایرت دارد.

گفتنی است که اوایل روز شنبه، دکتر کانلی به رسانه ها گفته بود که حال عمومی رئیس جمهور «بسیار خوب» و واکنش جسمانی او به روند درمان مثبت بوده است.

ساعاتی پیش، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک فیلم ویدئویی ۴ دقیقه ای که در بیمارستان نظامی «والتر رید» در مریلند آمریکا ضبط شده است، گفت که حالش بهتر است و به زودی بازمی گردد. ترامپ همچنین گفت که چند روز آینده «یک آزمون واقعی» خواهد بود.

ترامپ در این فیلم ویدئویی گفت که پیش از رفتن به بیمارستان والتر رید، حال عمومی وی خوب نبوده است؛ اما اکنون «حالش بسیار بهتر شده است». وی در این پیام توئیتری از تیم پزشکان بخاطر «کار بی نظیری که انجام می دهند» قدردانی کرد.

شایان ذکر است که ترامپ روز جمعه و ساعاتی پس از اعلام ابتلای خود و همسرش، ملانیا ترامپ، به کووید -۱۹ به بیمارستان نظامی والتر رید» منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها