گیلان- استاندار گیلان با اشاره به کشف افزون بر ۲۶۸۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی شش ماه اخیر و رشد ۶۴ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: شناسایی و انهدام ۵۴ باند قاچاق مواد مخدر در استان در این مدت جلوه‌ای از تلاش فعالان این عرصه است.

رشد ۶۴ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع گفت : امروز آثار و تبعات منفی مواد مخدر به عنوان پدیده‌ای مذموم در همه جوامع، شناسایی و برای مبارزه با آن برنامه‌های ویژه‌ای نیز تدوین شده است.

زارع با اشاره به کشف افزون بر ۲۶۸۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی شش ماه اخیر و رشد ۶۴ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: شناسایی و انهدام ۵۴ باند قاچاق مواد مخدر در استان در این مدت جلوه‌ای از تلاش فعالان این عرصه است.

استاندار گیلان افزود: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مبارزه با موادمخدر قابل تقدیر است اما کافی نیست از این‌رو لازم است در استمرار این مهم تلاش بیشتری صورت گیرد تا در تعامل و هم افزایی دستگاه‌های ذیربط بتوان دستاوردهای این بخش را بهبود بخشید.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارش نیروی انتظامی استان از کشفیات، دستگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در نیمه اول سالجاری و نیز گزارش سرپرست شهرداری رشت در خصوص انجام عملیات آماده سازی و عمرانی ساختمان جدید مرکز ماده ۱۶ ارائه شد.

برچسب‌ها