سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاریخی است و بازیکنان نشان دادند دل شیر دارند.

بازیکنان پرسپولیس نشان دادند دل شیر دارند

قدس آنلاین: افشین قطبی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده بود و این تیم کیفیت بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشت که فراتر از آسیا بود. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند دل شیر دارند.

وی ادامه داد: به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. آنها یکبار دیگر غیرت ایرانی را معنا کردند. حضور افراد با تجربه و عاشقان واقعی پرسپولیس چون کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داود فنایی در کنار یحیی گل محمدی به پرسپولیس کمک بزرگی کرد. 

محرومیت آل کثیر انگیزه بازیکنان پرسپولیس را افزایش داد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حریفان قدرتمندی بازی کرد که هرکدام از آنها امکانات زیادی دارند اما عملکرد خوب سرخپوشان آنها را به زانو درآورد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد برخی حواشی به ویژه قبل از بازی با النصر بودیم اما همان زمان ایمان داشتم بازیکنان ما با غیرت ایرانی انگیزه بیشتری برای موفقیت پیدا می‌کنند.

قطبی اظهار داشت: پرسپولیس در کار فنی نمایش بسیار خوبی ارایه کرد و باید به یحیی گل‌محمدی به خاطر آماده کردن چنین تیمی تبریک بگویم.

هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند. آنها عامل اصلی این موفقیت‌ها به حساب می‌آیند.

وی تاکیدکرد: هیچگاه خاطرات شیرین حضور در کنار هوادران پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم و به اعتقاد من آنها بی‌نظیر هستند. انرژی مثبت آنها همیشه همراه پرسپولیس است و مطمئن باشید آنها بیشترین نقش را در این موفقیت ها ایفا می‌کنند.

پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد

وی ادامه داد: این تیم با ادامه همین روند می‌تواند پنجمین قهرمانی خود را در لیگ برتر هم جشن بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال شیجیاچوانگ اوربرایت چین در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های قدرتمندی در شرق آسیا مدعی حضور در فینال هستند اما اگر پرسپولیس به این روند ادامه دهد شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

قطبی در خصوص ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از مشکلات مالی باشگاه اظهار داشت: مدیریت باشگاه باید هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن ناراحتی بازیکنان اقدام کند تا این همبستگی و یکدلی به خطر نیافتد.

تیم ملی ایران قدرت اول آسیا است و به جام جهانی صعود می‌کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شانس این تیم برای صعود به جام جهانی گفت: ایران قدرت اول آسیا است و بی‌تردید شانس زیادی برای صعود داریم.

وی افزود: شاید در بازی‌های قبل خود نتایج لازم را نگرفتیم اما بازیکنان ما توانایی جبران نتایج را دارند.


رقابت های در لیگ چین دشوار است

سرمربی تیم فوتبال شیجیاچوانگ اوربرایت در خصوص عملکرد این تیم در لیگ چین گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و خوشبختانه آنها هواداران راضی کردند و این از هر چیزی مهم‌تر است.

وی تاکید: تیم‌های قدرتمند و با امکاناتی در لیگ چین حضور دارند و رقابت تیم‌ها بسیار نزدیک و دشوار است.

برچسب‌ها