۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 723035

مگسی که روی سر مایک پنس نشست سوژه رای دهندگان و کاربران فضای مجازی شد.

یک مگس برنده مناظره پنس و هریس شد!

قدس آنلاین: حضور یک میهمان ناخوانده، یک مگس بزرگ، در محل مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و نشستن آن روی موهای سفید و کم پشت مایک پنس معاون دونالد ترامپ، باعث جلب توجه بخشی از رسانه های آمریکا و جهان شد بطوری که بجای پرداختن به محتوای مناظره، روی این میهمان ناخواند متمرکز شدند.

فرود آمدن مگس روی سر مایک پنس سر و صدای زیادی در فضای مجازی و حتی رسانه رسمی و مهمی چون سی ان ان ، گاردین ، نیویورک تایمز، بیزنس اینسایدر ، تایم، لوس آنجلس تایمز و .... ایجاد کرد. برخی رسانه ها به طعنه از این مگس به عنوان «طرفدار شش پا»ی جمهوری خواهان نام برد.

مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ساعاتی پیش(بامداد پنجشنبه به وقت تهران) انجام شد و اگرچه دونالد ترامپ در این مناظره ظاهرا نقشی نداشت، اما معاونش مایک پنس مامور شده بوده تا ادعاهای کاذب رئیسش را تکرار کند.

ایرنا درباره حواشی مناظره امروز نوشت: یکی دیگر از ویژگی های مناظره معاونان دونالد ترامپ و جو بایدن، گله مندی خانم کامالا هریس از پنس بخاطر رعایت نکردن اصول و مقررات مناظره بود. پنس هم دست مثل ترامپ البته نه به اندازه او، ترفند قطع کردن حرف های حریف را در پیش گرفته بود.

مایک پنس هم مثل دونالد ترامپ بجای اینکه به توضیح برنامه های جمهوری خواهان برای ۴ سال پیش رو و پاسخ به سوال های مجری بپردازد، با قطع مکرر حرف های کامالا هریس سعی داشت تمرکز او را به هم بریزد و مناظره را به سمت نوعی جنگ روانی پیش ببرد؛ کاری که دونالد ترامپ با شدت خیلی بیشتر در مناظره هفته گذشته با جوبایدن کرد.
کامالا هریس چند بار در طول مناظره از پنس خواست که حرف های او را قطع نکند.


بعد از این مناظره، دونالد ترامپ بدون توجه به نظرسنجی هایی که بلافاصله پس از مناظره انجام شد و حاکی از عملکرد بهتر کامالا هریس بود، در صفحه توئیترش یک جمله نوشت: مایک پنس کاملا برنده شد.
ترامپ درطول مناظره هم بیکار ننشسته بود و بجای اینکه شاهد و ناظر مناظره باشد، غرق در فضای مجازی و صفحه توئیترش بود مرتب توئیت‌های کوتاه و چندکلمه ای در حمله به تیم بایدن-هریس منتشر می‌کرد.

دو معاون بدون ماسک در جلسه مناظره حضور یافتند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی، فاصله لازم بین آنها رعایت شده بود و دو معاون که به فاصله حدود سه متر از هم پشت محل های تعیین شده نشسته بودند، توسط دو دیوار شیشه‌ای از هم فاصله داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها