رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: به مناسبت اربعین حسینی سه هزار پرس غذای گرم و سه هزار بسته ملزومات بهداشتی از سوی موکب‌های اربعین این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین محرومان توزیع شد.

۶ هزار پرس غذای گرم و ملزومات بهداشتی در سبزوار توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین،  علی اکبر دلبری افزود: موکب‌های حسینی در شهرستان سبزوار که هر سال همزمان با اربعین حسینی برای خدمت به زائران عزادار برپا می‌شدند امسال به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت برنامه‌های عمومی، دست‌اندرکار خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان شده‌اند.
وی ادامه داد: همزمان با اربعین حسینی امسال پنج موکب در این شهرستان برپا شد تا در این چارچوب به اقشار محروم و نیازمند جامعه کمک و خدمات ارائه کنند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: این موکبها در طول چهار روز برپایی و فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات سلامت، اقلام بهداشتی، غذای گرم و نان نیز بین عموم مردم و عزاداران حسینی توزیع می‌کنند.  
وی افزود: پارسال این ستاد پنج موکب در شهر کربلا و یک موکب در مرز مهران برپا کرد و شهروندان سبزواری نیز ۱۸ دستگاه کامیون حامل انواع نذورات و اقلام مورد نیاز زائران پیاده اربعین حسینی را به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به کربلا ارسال کردند.  
دلبری ادامه داد: امسال نذورات و کمکهای مردمی این شهرستان به اقشار محروم و نیازمند اهدا می‌شود.  
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها