وزیر راه و شهرسازی در واکنش به نرخنامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: قیمت های جدید اعتبار ندارد و لغو شده است.

وزیر راه: قیمت‌های جدید بلیت هواپیما لغو شد

قدس آنلاین: محمد اسلامی  در گفت و گو با ایرنا در خصوص نرخ نامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: افزایش قیمت اعلام شده از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی معتبر نیست.

وی گفت: قیمت های جدید که قرار بود از اول آبان ماه اعمال شودلغو شده است. 

ظهر امروز مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت و گو با ایرنا از احتمال تعدیل در نرخ‌های جدید بلیت هواپیما خبر داد و گفت:تصمیم افزایش قیمت‌ها موقتی است، حتی به همین دلیل است که هنوز نرخ‌نامه جدید را روی سایت شرکت نگذاشتیم و ممکن است تا اول آبان تغییر داشته باشد.

وی گفته بود: اگر شرط محدودیت ۶۰ درصدی مسافرگیری در پرواز که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است برداشته شود و ایرلاین‌ها مجاز به مسافرگیری با ظرفیت کامل شوند، ما هم نرخ‌ها را کاهش خواهیم داد.

سامانی ادامه داد: بلیت پروازها ۸۰ درصد گران شده که ۴۰ درصد آن سهم ارز ۲۷ هزار تومانی که همین امروز ۳۰ هزار تومان شده بود و ۴۰ درصد آن سهم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در نرخ‌نامه جدید که بر اساس دلار ۲۷ هزارتومانی تعیین شده است، حداکثر قیمت بلیت هواپیما را در بیش از ۶۰ مسیر به بیش از یک میلیون تومان افزایش داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها