دستیار ارشد وزیر امور خارجه گفت: ایران از تمام توان و ظرفیت خود در جهت دفاع از مردم مظلوم یمن و در صحنه بین‌المللی از طریق رایزنی‌های متعدد منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده می‌کند.

ایران از تمام توان خود برای دفاع از مردم مظلوم یمن استفاده می‌کند

قدس آنلاین: دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی در خصوص آخرین تحولات یمن با وزیر امور خارجه دولت نجات ملی به صورت تصویری گفتگو کرد.

«هشام شرف عبدالله» وزیر خارجه دولت نجات ملی در این گفتگو ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم یمن، گزارشی از آخرین اقدامات دولت نجات ملی در صحنه بین المللی و مکاتبات صورت گرفته با سازمان ملل در جهت ثبت جنایت‌های ائتلاف سعودی در یمن از جمله تداوم تجاوز و توقیف کشتی‌های حامل سوخت و مواد غذایی در شرایط همه گیری ویروس کرونا را تشریح کرد.

علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی نیز در این گفتگو با اشاره به مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل و فصل سیاسی بحران یمن، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمام توان و ظرفیت خود در جهت دفاع از مردم مظلوم یمن در صحنه بین المللی از طریق رایزنی‌های متعدد منطقه‌ای و بین المللی استفاده می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها