علی کریمی که یکی از بهترین‌های استقلال درلیگ نوزدهم بود به مجرد پایان لیگ از طریق مدیربرنامه‌هایش همه جا جار زد که با پیشنهادهایی از سوی دیگر تیم‌ها مواجه است.

کریمی معلق میان زمین و آسمان

به گزارش قدس آنلاین، او حتی حاضر به حضور در اردوی استقلال در قطر هم نشد و تیمش را چند روزی تنها گذاشت تا اینکه باشگاه استقلال ‌بندی در قرارداد کریمی را رسانه‌ای کرد که نشان می‌داد شماره ۶ باید تا پایان بازی‌های تیمش در فصل نوزدهم که لیگ قهرمانان آسیا را نیز شامل می‌شد، برای استقلال بازی کند.

*بازی از روی ترس

 کریمی نیز ازترس محرومیت و واکنش‌های تند تر باشگاه ساکش را به سمت قطر جمع کرد و در ترکیب استقلال قرار گرفت. کریمی درلیگ قهرمانان آسیا هم به مانند لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی نمایش تحسین برانگیزی داشت و نشان داد به واقع یکی از خوب‌های تیمش به شمار می‌رود. درخشش او این انتظار را باقی گذاشت که به محض پایان لیگ قهرمانان آسیا به پیشنهادهای خارجی خود پاسخ مثبت دهد.

*قرارداد۱۲۰ هزار دلاری

کریمی حتی راهی ترکیه هم شده بود تا هم تیمی مجید حسینی شود، اما جالب است بدانید که در ترکیه چه اتفاقاتی برای شماره ۶ استقلال رخ داد. گفته می‌شود باشگاهی که کریمی را می‌خواسته فقط حاضر شده به این بازیکن ۱۲۰ هزار دلار بدهد.   البته مدیر این باشگاه به ستاره ایرانی پیشنهاد کرده نمایندگی شرکت بلورسازی‌اش را در ایران تأسیس کند تا از این راه هم درآمدی داشته باشد، اما کریمی این پیشنهاد را هم نپذیرفته و خواستار توقف مذاکرات با طرف ترک شده است. درواقع پیشنهاد ترک‌ها به حدی ضعیف و حتی برخورنده بود که کریمی ترجیح داده حتی ماجرا رسانه‌ای نشود. او به همین دلیل بعد از اینکه حضورش درترکیه لو رفت در اقدامی عجیب سفرش به ترکیه را تفریحی اعلام کرد! البته هیچ عاقلی نبود که در اوج شیوع ویروس کرونا بپذیرد که کریمی برای تفریح راهی ترکیه شده است. اما کریمی سعی داشت این طور القا کند که سفرش به ترکیه کاری نبوده و قصد نداشته به تیمی درلیگ این کشور ملحق شود.

*درد کهنه کریمی

کریمی درحالی دست به پنهان کاری زده که تیم ترکیه‌ای حتی آمار مصدومیت‌های این بازیکن را هم بدست آورده و به وی اعلام کرده برای بازیکنی که غالباً مصدوم است حاضر نیست رقمی بالاتر از ۱۲۰ هزار دلار بپردازد. ظاهراً موضوع درد کهنه کریمی از ناحیه کمر به گوش ترک‌ها هم رسیده و آن‌ها را برآن داشته تا قید این بازیکن را بزنند اما کریمی همچنان سعی می‌کند در رسانه‌ها طوری ظاهر شود که با پیشنهادهای متعددی از تیم‌های خارجی مواجه است. شماره ۶ استقلال فصل پیش هم همین رفتار را انجام داد ودقیقه ۹۰ دوباره با استقلال قرارداد تمدید کرد. هیچ بعید نیست که او دوباره همان سرنوشت را تجربه کند و راه استقلال را در پیش بگیرد. کریمی البته همچنان به دنبال راهی است تا استقلال را ترک کند ودوباره لژیونر شود. او همچنان درحال رایزنی با چند تیم قطری است، اما از قطر نیز خبر می‌رسد که هنوز تیمی به طور جدی خواهان او نیست.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها