گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اخذ سند مالکیت ۵۱۰ هکتار اراضی موقوفه در گیلان گفت: مردم گیلان از سال گذشته تا امروز ۳۰ میلیارد تومان به بقاع متبرکه استان کمک کردند.

۵۱۰ هکتار از اراضی موقوفه در استان گیلان سنددار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف گیلان ،ستار علیزاده با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی با ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان گفت: در شرایط کرونا از همه ظرفیت‌ها در جهت مقابله با این ویروس منحوس استفاده کردیم و ۵ هزار بسته کمک معیشتی با ارزش بیش از یک میلیارد تومان و ۶۰ هزار پُرس غذای گرم با ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های خانوادگی و ازدواج به مراجعه‌کنندگان در قالب خدمات اجتماعی ابراز داشت: از سال گذشته تا امروز حدود ۵ میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات اخذ شد و به‌نیت واقفان در قالب برنامه‌های مختلف مذهبی، اجتماعی، کمک به نیازمندان و کمک به مساجد هزینه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر تندرستی و دست‌های مهربانی که با هدف تامین نیازهای مردمی، کمک به بیماران نیازمند و خرید تجهیزات پزشکی در سطح استان اجرا شدند گفت: با کمک خیران و واقفان، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به خرید تجهیزات درمانگاهی و کمک به بیماران صعب‌العلاج اختصاص داده شد.

برچسب‌ها