هم‌زمان با فرار رسیدن ایام شهادت امام رضا(ع)، چاپ پنجم کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» روانه بازار کتاب شد.

کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به چاپ پنجم رسید

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)  گفت: کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به نویسندگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حکیمی در موضوعات حقوق برادری، امانت‌داری، کرامت ‌انسانی در داوری، کرامت انسانی و دیگر حقوق واجب و ... از منظر امام رضا(ع) نوشته شده است.
حسین سعیدی تصریح کرد: در این نوشته سعی شده است آموزه‌هایی از زندگی امام رضا(ع) که هریک به نوعی کرامت انسان‌ها را آشکار و جایگاه و منزلت خدایی آن‌ها را گوشزد کرده است، بیان شود تا دوستداران امام(ع) در این راه گام بردارند و رضای خدا و خشنودی امام را به دست آورند.
وی با اشاره به اینکه کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» در بازه‌ای یک‌ساله بنا به استقبال خوب مخاطبان در ۵ نوبت تجدید چاپ شده است، افزود: چاپ پنجم این اثر هم‌زمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت رضا(ع) در ۱۳۵ صفحه، قطع رقعی و شمارگان ۲ هزار نسخه صورت گرفته است. هم‌اکنون مجموع شمارگان این اثر به ۱۰ هزار نسخه می‌رسد.
وی با بیان اینکه این اثر منبع پویش مطالعاتی به‌نشر با عنوان «کرامت» است، افزود: پویش مطالعاتی کرامت از میلاد تا شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در سطح ملی برگزار می‌شود و تاکنون استقبال خوب مخاطبان را به همراه داشته است.
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: با توجه به موضوع و اهمیت کتاب در توسعه جامعه برای دسترسی آسان همه علاقه‌مندان به کتاب در مناطق محروم و دورافتاده، در مسابقه کتاب‌خوانی کرامت سعی شده است از محل خرید کتاب‌ها، به ازای هر نسخه، ۱۰ هزار ریال به دبیرخانه کتاب نذری برای تجهیز یک کتابخانه منطقه محروم  اختصاص یابد.
بنا به گفته سعیدی، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کرامت ابتدا باید کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» را همراه با کارت ویژه و کد منحصربه‌فرد در مسابقه با ۴۰ درصد تخفیف قیمت پشت جلد به مبلغ ۱۲ هزار تومان از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در سراسر کشور یا از طریق سایت به‌نشر به نشانی htpps://behnashr.razavi.ir به صورت اینترنتی تهیه کنند. سپس شیوه‌نامه و سؤالات مسابقه را از فایل پیوست دانلود، و پاسخ صحیح سؤالات را به صورت ۱۰ رقم پشت سر هم، همراه با کد اختصاصی قرعه‌کشی که در صفحه اول کتاب چسبانده شده است، به سامانه پیامکی  ۳۰۰۰۳۲۰۹ ارسال کنند.
وی درباره جوایز این مسابقه افزود: یک جایزه هشت‌میلیون‌تومانی برای یک نفر، هشت جایزه یک‌میلیون‌تومانی برای هشت نفر و هشت بسته متبرک فرهنگی برای این مسابقه پیش‌بینی شده است.
سعیدی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه مسابقه می‌توانند با شماره ۳۷۶۵۲۰۰۸-۰۵۱ (داخلی ۶۰۳) یا شماره ۰۹۱۵۵۰۰۱۱۵۹ تماس بگیرند. تنها کسانی که به ۱۰ سؤال مسابقه پاسخ صحیح دهند به مرحله قرعه‌کشی راه می‌یابند. شرکت‌کنندگان باید کد قرعه‌کشی را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها