معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیحاتی را در مورد ممنوعیت سفر در پنج شهر کشور ارائه کرد.

جزییات تردد در معابر ۵ شهر دارای منع سفر

قدس آنلاین: سرهنگ عین الله جهانی دراین باره گفت: با ابلاغ ستادملی مقابله با کرونا از ساعت ۲۴ شب گذشته تردد در معابر ورودی و خروجی پنج شهر تهران، کرج، ارومیه، اصفهان و مشهد با محدودیت مواجه شده و بر این اساس همکاران من در پلیس راه و پلیس راهور با کمک عوامل انتظامی در مبادی ورودی و خروجی این شهرها مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس خروج خودروها با پلاک همان شهر از شهر ممنوع بوده و صرفا خودروهای با پلاک دیگر شهرها امکان خروج را دارند. از طرف دیگر خودروهای با پلاک دیگر شهرها امکان ورود به این پنج شهر را نداشته و تنها خودروهای با پلاک همان شهر اجازه ورود به این پنج شهر را خواهند داشت.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ممنوعیتی برای تردد خودروهای امدادی، انتظامی، درمانی و ... وجود ندارد، اما دیگر خودروها در این پنج شهر باید دستورالعمل ابلاغی را رعایت کنند در غیر این صورت ماموران با حضور در عوارضی‌ها و ورودی ها و خروجی‌های شهر از ادامه تردد آنها جلوگیری کرده و آنان را برمی‌گردانند.

جهانی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: پس از آن با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا در مورد آن تصمیم گیری جدید خواهد شد و در این زمینه پلیس به دستورات عمل خواهد کرد.

وی از همکاری مردم قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم تا کنون همکاری خوبی با پلیس داشته‌اند و به همین دلیل از آنان قدردانی کرده و امیدواریم که این همکاری ادامه داشته باشد.

معاون اجتماعی پلیس راهور با اشاره به دیگر استان‌های کشور نیز گفت: گرچه در این پنج شهر که مرکز استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و البرز هستند محدودیت سفر گذاشته شده است، اما درخواست ما از تمام مردم این است که در این ایام با توجه به شرایط کرونا از انجام سفر پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها