اپل آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس با A۱۴ Bionic SoCs و پشتیبانی از ۵G راه اندازی شد.

اپل آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس با پشتیبانی از ۵G راه اندازی شدند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل رویداد "سلام ، سرعت" خود را در کوپرتینو ، کالیفرنیا برگزار کرد و این رویداد شاهد عرضه جدیدترین سری آیفون بود. امسال ، اپل یک دستگاه کاملاً جدید از این سری - آیفون ۱۲ مینی - در کنار آیفون ۱۲ استاندارد، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را به بازار عرضه کرده است.

نسخه های Pro بهترین مدل های سری هستند و در آیفون ۱۱ Pro و آیفون ۱۱ Pro Max سال گذشته موفق بودند. اپل آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را به نمایشگرهای OLED Super Retina XDR ، چیپ ست های A۱۴ Bionic ، شارژ بی سیم ۱۵W Magsafe ، تنظیمات دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی و اتصال ۵G مجهز کرده است.



مشخصات و ویژگی‌های Apple iPhone ۱۲ Pro و iPhone ۱۲ Pro Max

آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس هر دو گوشی های هوشمند فلزی و شیشه‌ای با طراحی جعبه‌ای هستند که یادآور سری آیفون ۴ است. آیفون‌های جدید دارای گواهینامه IP۶۸ هستند به این معنی که آنها می‌توانند در زیر آب تا ۲ متر و به مدت ۳۰ دقیقه فعال بمانند.

آیفون ۱۲ پرو اپل از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس از نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند مجهز به پنل‌های OLED Super Retina XDR هستند که توسط لایه‌ای از شیشه Ceramic Shield محافظت می‌شوند. آیفون ۱۲ پرو و ​​۱۲ پرو مکس جدیدترین نسخه iOS ۱۴ را از جعبه خارج می‌کنند. در مورد مشخصات اصلی، این گوشی‌های هوشمند از جدیدترین Apple Bionic A۱۴ SoC استفاده می‌کنند که بنا بر ادعای اپل ۵۰ درصد سریعتر از تراشه‌های گوشی‌های هوشمند رقیب است.



آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس هر دو مجهز به ماژول دوربین سه گانه در پنل عقب هستند. تنظیمات آیفون ۱۲ پرو شامل یک لنز زاویه دید ۱۲ مگاپیکسلی ، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است و در جلو ، یک دوربین سلفی TrueDepth وجود دارد.

از طرف دیگر ، آیفون ۱۲ پرو مکس از دوربینهای با رزولوشن مشابهی برخوردار است اما دارای یک سنسور اولیه ۴۷ درصدی بزرگتر (۱.۷μm پیکسل) است که ۸۷ درصد بهبود را در شرایط کم نور ارائه می‌دهد و لنز تله همچنین دارای فاصله کانونی ۶۵ میلی متر و بزرگنمایی نوری ۵ برابر است.

این برنامه دوربین همچنین اولین ضبط ویدیوی Dolby Vision HDR در جهان و ویژگی ProRaw اپل را دارد. ویژگی ProRaw برای ثبت جزئیات چشمگیر ، عکاسی محاسباتی اپل و تصویربرداری RAW را ترکیب می‌کند و از دیگر ویژگی‌های دوربین می‌توان به Deep Fusion ، Smart HDR ۳ و حالت شب اشاره کرد.



اپل اسکنر LiDAR را از iPad Pro در این دو مدل قرار داده است، اسکنر تمرکز (فوکوس) خودکار را در نور کم بهبود می‌بخشد و همچنین درک عمق دوربین را افزایش می‌دهد. اسکنر LiDAR برای اندازه گیری فاصله اشیا اطراف تا ۵ متر ساخته شده است، همچنین دارای الگوریتم های پیشرفته برای درک یک صحنه برای اطمینان از بهبود AR و همچنین تصویربرداری از عمق است.

این برند همچنین MagSafe را برای اولین بار به گوشی‌های آیفون بازگردانده است تا شارژ بی سیم سریعتر و دقیق را امکان پذیر کند.



قیمت Apple iPhone ۱۲ Pro وiPhone ۱۲ Pro Max

iPhone ۱۲ Pro و iPhone ۱۲ Pro Max اپل در رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای، طلایی و آبی ملایم ارائه خواهد کرد. این گوشی های هوشمند در گزینه های ۱۲۸ گیگابایتی ، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می شوند. در حالی که آیفون ۱۲ پرو از ۳۰ اکتبر در دسترس خواهد بود، مدل Pro Max از ۱۳ نوامبر به فروش می‌رسد. آیفون ۱۲ پرو و ​​۱۲ پرو مکس به ترتیب با قیمت ۱۱۹،۹۰۰ روپیه و ۱۲۹،۹۰۰ روپیه آغاز می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها