هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک ویدئو از هواداران این تیم خواست از تصمیمش برای جدایی حمایت کنند.

بشار رسن: هواداران از تصمیمم برای جدایی حمایت کنند

قدس آنلاین:  بشار رسن با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی خود، اظهار کرد: دیشب یک متن منتشر کردم که به من گفتند هواداران می‌گویند این صحبت‌های خود بشار نیست و فرد دیگری این متن را نوشته است. اما این تصمیم خودم و خانواده‌ام است. بازیکنان به فکر آینده خودشان و خانواده خود هستند. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به احترام این قرارداد و هواداران، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به ایران آمدم.

وی افزود: چند جلسه با آقای رسول‌پناه برگزار کردیم اما به توافق نرسیدیم. آقای گل‌محمدی و رسول‌پناه حق دارند. می‌گویند که من نیاز دارند. اما بدانید ما با ١٢ و یا ١٣ بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و با حضور برانکو چند جام به دست آوردیم. بعد از برانکو کالدرون و حالا آقای گل‌محمدی آمده است. الان هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. در این سه سال و چند ماه با چند مدیرعامل کار کرده‌ام. آقای طاهری، آقای گرشاسبی، آقای عرب، آقای انصاری‌فرد و حالا هم آقای رسول‌پناه آمده است. چند بازیکن رفتند و چند بازیکن آمدند. دلیل موقعیت پرسپولیس فقط هواداران هستند. برخی می‌گویند فقط بشار زحمت می‌کشد درحالی که همه بازیکنان زحمت می‌کشند. هر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید، زحمت می‌کشد چون می‌داند کجا بازی می‌کند.

او ادامه داد: من به هواداران پرسپولیس علاقه دارم اما بدانید آینده من مهم است. من بازیکن ایرانی نیستم و خارجی هستم. باید یک روز بروم. الان هم آمده‌ام با احترام و دوستانه مشکل را حل کنم. دیشب دو ساعت جلسه برگزار کردیم و گفتم قبلاً با مدیران پرسپولیس جلسه چند دقیقه‌ای برگزار می‌کردیم و به من می‌گفتند پول نداریم و صبر کن، من هم می‌گفتم مشکلی نیست و صبر می‌کنم. الان این تصمیم (برای جدایی) فقط تصمیم خودم نیست.

رسن تصریح کرد: وقتی مادرم فوت کرد، همه هواداران در ورزشگاه به من تسلیت گفتند. هیچ وقت این موضوع را فراموش نمی‌کنم. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم از من در این شرایط حمایت کنند. تصمیم گرفتم که جدا شوم اما باشگاه اجازه نمی‌دهد اما موضوع آینده من است. الان هم وضعیت پرسپولیس خوب است و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. تیم موفق است و نبود هیچ بازیکنی تاثیر نمی‌گذارد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به من کمکی کنند. ان‌شاءالله خیر است. بازیکنان بالاخره می‌روند. اگر باشگاه دیگری هم بروم از الان هوادار و عاشق پرسپولیس هستم. ان‌شاءالله پرسپولیس موفق باشد و تا آخر عمر پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم. فکر می‌کنم تیم دیگری مثل پرسپولیس پیدا نمی‌کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها