مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با آغاز اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، این‌کار به صورت رایگان انجام می‌شود و هزینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها را شرکت گاز پرداخت خواهد کرد.

موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری رایگان بهینه‌سازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری افزود: مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی که دارای موتورخانه مرکزی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح بهینه‌سازی مصرف موتورخانه ها به نشانی www.goc.nigc.ir  درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: این طرح دربرگیرنده سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه‌جویی می شود که این مهم کاهش هزینه صورت حساب را نیز به همراه خواهد داشت.

افتخاری افزود: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری با شماره تلفن های ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی تماس بگیرند.

شرکت گاز خراسان رضوی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که حدود ۵۰۰ هزار مشترک ن خانوار روستایی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها