رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می‌گوید تائید نمی‌کند که در جام‌جهانی تو چشم دایی نگاه کردند و پاس ندادند.

دادکان: آنها که برانکو را فراری دادند، تو دهنی خوردند!

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد دادکان در تازه ترین گفت و گوی خود نکات مهمی را به زبان آورد. او درباره ماجرای بی توجهی علی کریمی به احمدی نژاد رئیس جمهور وقت هم حرف زد. گزیده‌هایی از مصاحبه‌های دادکان را می خوانید؛

*صد در صد از داخل ایران به فیفا گرا می‌دهند.

*می گویند من به فیفا گرا دادم ایران تعلیق شود؟ اگر من چنین قدرتی داشتم که رئیس جمهور این مملکت می شدم. اگر من اینقدر قوی هستم چرا الان من را گوشه خانه نشانده اید؟ خب من را بیاورید تا مشکل‌تان را در فیفا حل کنم. نماینده مجلسی که این حرف را زده، نمی داند و حرف می زند. در ضمن دوره من فوتبال تعلیق نشد. این خود فیفا بود که به فدراسیون نامه نوشت دادکان رئیس قانونی است. اگر تعلیق شده بودیم چطور رفتیم قطر و بازی کردیم؟

*اگر دو ساختمان استقلال و پرسپولیس را نخریده بودیم الان باید گوشه خیابان قرارداد می بستند!

*برانکو بعد از جام جهانی شکایت کرد چون 10 درصد از پاداش صعود را باید به او می دادند که ندادند. وگرنه دستمزدش را کامل از ما گرفت. پول جام جهانی هم که بعدا آمد و من نبودم.

*مصطفوی می گفت 20 دقیقه با علی آبادی نشستم و اندازه 20 سال یاد گرفتم. تا جایی که من می دانم پیش علی آبادی می رفتی، هر چیزی را هم که بلد بودی، از یادت می رفت!

*مصطفوی به فیفا نامه زد که دادکان، نوآموز و پهلوان از ایران رفته اند و دیگر اینجا نیستند! نامه را خود فیفا برای من فرستاد. این را زده بود که یک وقت نوآموز که نایب رئیس بود جانشینم نشود. بعدها البته از من حلالیت طلبید.

*مدیران استقلال و پرسپولیس را وادار می کنند تا دروغ بگویند.

*آقای مدیر چرا خودت را خراب می کنی؟ قشنگ بگو پول نداریم. چه اشکالی دارد؟

*من دقت نکردم که علی کریمی به آقای احمدی نژاد بی توجهی کرده باشد. اینکه کسی بی احترامی کرده را واقعا من ندیدم. اگر می دیدیم که سفت به شما می گفتم.

*یادم هست لباس تیم ملی نونهالان را به آقای احمدی نژاد دادیم چون سایز دکتر کوچک بود.

*علی کریمی و علی دایی در جام جهانی با هم سر و سنگین بودند. من هم هیچوقت به حرف یکی از طرفین گوش نمی کردم. می دانستم اختلاف دارند ولی فراموش نکنید هر دو برای این فوتبال زحمت کشیدند.

*علی آبادی می گفت دایی، یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری زاده را به جام جهانی آلمان نبرید که من گفتم به فدراسیون و سرمربی تیم ملی ربط دارد نه شما. هر سه را هم به جام جهانی بردیم. در جام جهانی هم دیدید که گل محمدی و سهراب گل زدند. علی آبادی نظرش این بود که دخالت کند.

*من تائید نمی کنم که تو چشم دایی نگاه کرده باشند و پاس نداده باشند. شاید اختلاف بود ولی من چنین چیزی را تائید نمی کنم.

*آنهایی که برانکو را از ایران فراری دادند بعد از چند سال و با موفقیت او در ایران، تو دهنی بزرگی خوردند.

*بعد از جام جهانی 2006 جوی درست کرده بودند که برانکو فرار کند. او به من گفت اگر می شود ایران نیاید که خودم به او نامه نوشتم همراه تیم به ایران نیا.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها