استقلال بیش از ۱۰ روز است که با مربیگری محمود فکری تمرینات آماده‌سازی خود را کلید زده است. فکری درتلاش است تا استقلال را با آمادگی وارد لیگ بیستم کند. او اما از برخی تنش‌ها که پیرامون استقلال را فرا گرفته گله دارد و از هواداران می‌خواهد به هوش باشند و گول برخی جریان‌ها را نخورند. فکری چشم دوخته به کمک هواداران واقعی استقلال که در سخت ترین شرایط همراه این تیم بوده‌اند.

بعضی‌ها بلای جان استقلال شده‌اند

قدس آنلاین: استقلال بیش از ۱۰ روز است که با مربیگری محمود فکری تمرینات آماده‌سازی خود را کلید زده است. فکری درتلاش است تا استقلال را با آمادگی وارد لیگ بیستم کند. او اما از برخی تنش‌ها که پیرامون استقلال را فرا گرفته گله دارد و از هواداران می‌خواهد به هوش باشند و گول برخی جریان‌ها را نخورند. فکری چشم دوخته به کمک هواداران واقعی استقلال که در سخت ترین شرایط همراه این تیم بوده‌اند.

-تمرینات استقلال در روزهای اخیر چه طور سپری شده است؟

ما تمریناتی دو مرحله‌ای را برگزار کردیم. صبح‌ها تمرین بدنسازی و بعدازظهرها کارهای تاکتیکی. به دنبال رسیدن به اوج آمادگی هستیم. بازیکنان در روزهای گذشته تلاش بسیاری کرده‌اند که جا دارد از آن‌ها بابت کاری که انجام می‌دهند، تشکر کنم. به یک درک متقابل از یکدیگر داریم می‌رسیم. استقلال در مرحله گذار است و انتظار دارم با آمادگی ۸۰ درصدی وارد لیگ شویم.

-می‌توانید از بازیکنان جدید در آغاز لیگ استفاده کنید؟

باشگاه به ما گفته تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات شفر انجام خواهد داد تا پنجره نقل وانتقالاتی استقلال باز شود. ما به حرف مسئولان اعتماد کردیم و به همین دلیل بنای کار خود را روی تمرینات سفت و سخت گذاشتیم. بعید می‌دانم مشکلی به وجود بیاید چون مسئولان درحال رایزنی هستند. چیزی که مشخص است این است که اگر تا اول آبان ماه این پول پرداخت نشود ما به مشکل می‌خوریم ونمی‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

-در روزهای اخیر واکنش‌هایی به برخی فراخوان‌ها داشتید.

همین طور است چون انتظار دارم هواداران استقلال بیشتر حواسشان را جمع کنند وگول برخی دسیسه‌ها را نخورند. بعضی جریان‌ها بلای جان استقلال شده‌اند ودست به هرترفندی می‌زنند تا جو استقلال را برهم بزنند. ما انتظار داریم مراعات حال استقلال را بکنند. استقلال در ماه‌های اخیرحواشی متعددی را سپری کرده و شرایط آنچنان با ثباتی نداشته است. باید دست به دست هم بدهیم و اوضاع را آرام نگه داریم. چیزی که مشخص است اینکه استقلال باید از فضای سال‌های اخیر که پر از تنش بود، خارج شود و ما از رسانه‌ها نیز انتظار داریم به استقلال کمک کنند.

-ظاهراً استقلال با قرعه نسبتاً راحتی مواجه شده؟

من این طور فکر نمی‌کنم. همه تیم‌ها می‌توانند برای ما چالش درست کنند، اما ما باید مانند استقلال رفتار کنیم. تیمی ریشه دار که با ابهت وارد صحنه می‌شود. ما به دنبال ورود پر رنگ به لیگ برتر هستیم و قصد داریم از هفته‌های آغازین امتیاز جمع کنیم. البته کار ما قدری دیر شروع شده است اما تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم.

-نظرتان در مورد جدایی برهانی و رفتنش به تیم امید استقلال چیست؟

آرش از سرمایه های باشگاه استقلال است که در این مدت کمک بزرگی به ما کرد. شخصیت و تعصب او بر هیچ کس پوشیده است. باشگاه صلاح دانست تا از تجربه و دانش ایشان در تیم امید استفاده کند و من هم مخالفتی نکردم؛ چون می دانم آنجا به کمک وحضور وی خیلی نیاز است.

برچسب‌ها