فرماندار بینالود گفت: با ارسال درخواستی به استانداری خراسان رضوی، خواستار تدوین شیوه‌نامه های بهداشتی جدید برای بازگشایی تالارهای عروسی در این شهرستان هستیم.

پیگیر بازگشایی تالارهای عروسی  طرقبه شاندیز هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی اظهار کرد:  با توجه به اتمام عزاداری‌های ماه صفر و شروع فصل برگزاری مجالس عروسی، تالارهای عروسی شهرستان همچنان بسته است اما معتقدیم با تداوم این وضع، برخی با اقدامات زیرزمینی جشنها را در باغ ها و تالارها به صورت مخفیانه و به دور از نظارتهای بهداشتی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: بازگشایی مجدد تالارها به خاطر حفظ اشتغال این صنف و رعایت موازین بهداشتی منطبق با شیوع کرونا درخواست اصلی اتحادیه تالاردارهای شهرستان است.

فرماندار بینالود گفت: ۸۰ تالار عروسی به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت دارند و این اتحادیه قول داده در صورت بازگشایی تالارها، شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی به صورت کامل رعایت شود.

وی افزود: به خاطر تردد زیاد بین دو شهرستان مشهد و بینالود وضعیت شیوع کرونا در طرقبه شاندیز هم قرمز و بحرانی است.

حسینی ادامه داد: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنین این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها