رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور یک تیم مشهدی دیگر در لیگ برتر بسکتبال خبر داد و اعلام کرد در سال جاری، دو تیم رعدپدافند و آویژه صنعت از مشهد در رقابت های لیگ برتر بسکتبال حضور خواهندیافت.

حضور رعد پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش قدس آنلاین، مجید ولی پور از حضور یک تیم دیگر از مشهد در لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم رعد پدافند نیروی هوایی که حضور خود را در لیگ برتر پیش از این اعلام نموده بود، به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد و به عنوان نماینده دیگر استان برای حضوری موفق در کنار تیم پارسا به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: جمال صیفی سرمربی رعدپدافند خواهدبود و فرشاد فراهی و امین تهرانی، دو مربی جوان مشهدی و میلاد باقری، مربی بدنساز خراسانی نیز در کادرفنی رعد حضور خواهند داشت.

ولی پور با اشاره به فرصتی که برای بسکتبالیست‌های خراسانی فراهم شده، تصریح کرد: حضور رعد به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال، فرصتی جدید برای جوانان استان چه در سمت مربیگری و چه در سمت بازیکن خواهد بود که توان علمی و فنی خود را به کشور نشان دهند. از سوی دیگر با توجه به نوع تیم داری پدافند خوشحالیم که دو تیم استان، همسو با یکدیگر برای حضوری موفق در لیگ برتر تلاش خواهندکرد.

وی افزود: حضور رعد کمک بزرگی به پرورش بازیکنان استان خواهدکرد تا در زمان خدمت مقدس وظیفه با حضور در این تیم به تمرینات خود ادامه داده و در سال های آینده با توان بالاتر در مسابقات حضور یابند. امیدواریم شاهد موفقیت برای دو نماینده استان در لیگ برتر در مقابل حریفان باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها