یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به تحقیق جامع صورت گرفته از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، استان یزد، بهشت امنیت سرمایه گذاری در کشور اعلام شد.

استان یزد، بهشت امنیت سرمایه گذاری اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان غلامعلی دهشیری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد، ضمن تقدیر از همه مدیران بخش های قضایی، اجرایی، امنیتی، دولتی و خصوصی در ایجاد بهترین شرایط سرمایه گذاری در کشور، اظهار داشت: این تحقیق بر پایه تکمیل ۲۶هزار پرسشنامه تکمیل شده از سوی فعالان اقتصادی در کل کشور با در نظر گرفتن ۳۸ مؤلفه و ۸ نماگر استان یزد را به عنوان بهترین استان از نظر شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری در سال ۱۳۹۸ معرفی کرده است.

وی افزود: در این تحقیق، شاخص های بسیاری مد نظر قرار گرفته است که بر اساس هر یک صد هزار نفر جمعیت لحاظ گردیده و موارد بسیار مختلف و متفاوتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: فرهنگ وفای به عهد و صداقت و درستی، مصونیت مال و جان شهروندان از تعرض، شفافیت و سلامت اداری و بسیاری از شاخص های دیگر در این تحقیق به صورت آماری و یا پیمایشی مورد بررسی قرار گرفته و هر یک از موارد به صورت دقیق مورد ارزیابی شده است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: رتبه نخست استان یزد در امنیت سرمایه گذاری بر اساس میانگین سنجش پی در پی و فصلی شاخص امنیت سرمایه گذاری در ایران در سال۹۸ است واین را باید به فال نیک گرفت .

برچسب‌ها