لپ تاپ‌های جدید Acer Swift ۳x ، Aspire ۵ ، Spin ۳ و Spin ۵ با پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل به بازار عرضه می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های جدید Acer با پردازنده نسل ۱۱ اینتل معرفی شدند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در کنفرانس مطبوعاتی جهانی که چندی پیش برگزار شد، برند تایوانی ایسر طیف وسیعی از محصولات رایانه‌ای را اعلام کرد. این شرکت لپ تاپ جدید Swift ۳x را به بازار عرضه کرد و همچنین مدل‌های Spin ۳ ، Spin ۵ و Aspire ۵ را با چیپ ست های نسل یازدهم اینتل و GPU گسسته جدید Iris Xe Max تازه سازی کرد.

کریس واکر از بسترهای نرم افزاری مشتری اینتل در بیانیه‌ای گفت: "هیجان انگیز است که سری جدید لپ تاپ های Aspire ، Spin و Swift از عملکرد واقعی و ادغام پلت فرم ارائه شده با پردازنده‌های اصلی نسل ۱۱th Intel جدید هیجان انگیز استفاده می‌کنند.



مشخصات و ویژگی‌های Acer Swift ۳x و Aspire ۵

لپ تاپ Acer Swift ۳x از صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD IPS با نسبت ۸۴ درصد صفحه به بدنه بهره می برد. این وزن سبک در ابعاد ۱.۳۷ کیلوگرمی است و از یک شاسی زیبا بهره می‌برد. این لپ تاپ همراه با یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت ایمن در Windows Hello است.

لپ تاپ Acer Swift ۳x توسط پردازنده های نسل ۱۱th Core Intel همراه با پردازنده گرافیکی Iris Xe Max مجهز شده است. برای خنک کردن دما پردازنده مجهز به لوله های گرمایی دوتایی است و لپ تاپ دارای ویندوز ۱۰ است. Acer Swift ۳x عمر باتری تا ۱۷.۵ ساعت را دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. از نظر اتصالات ، این لپ تاپ دارای WiFi ۶ ، USB-C ، USB ۳.۲ Gen۲ و درگاه Thunderbolt ۴ است.

در مورد Acer Aspire ۵ ، این لپ تاپ در نمایشگرهای ۱۴ ، ۱۵ و ۱۷ اینچی ارائه می‌شود. اکنون هر سه لپ تاپ با جدیدترین پردازنده Core نسل یازدهم اینتل با گرافیک Iris Xe همراهند و خریداران همچنین گزینه اضافه کردن پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX۴۵۰ را دارند. بسته بندی این دستگاه ها تا ۲۴ گیگابایت RAM DDR۴ و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت حافظه HDD است.

لپ تاپ Acer Aspire ۵ نمایشگر FHD IPS با Acer Color Intelligence را ارائه می‌دهد و از اتصال دو باند WiFi ۶ پشتیبانی می‌کند.



مشخصات و ویژگی‌های Acer Spin ۳ و Spin ۵

لپ‌تاپ Acer Spin ۵ و Spin ۳ در اوایل سال جاری در CES شروع به کار کردند. این دو لپ تاپ از نوع ۲ در ۱ قابل تبدیل با پشتیبانی از صفحه لمسی هستند. Spin ۳ دارای یک بروزرسانی اساسی است که اکنون دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح WQXGA ۲۵۰۰ x ۱۶۰۰ پیکسل است، از طرف دیگر ، Spin ۵ از همان نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن ۲K بهره می‌برد و Spin ۳ و Spin ۵ هر دو دارای قلم Acer Active هستند.

لپ تاپ های Acer Spin ۳ و Spin ۵ در داخل خود، توسط پردازنده های Core i۷ نسل یازدهم با گرافیک Intel Xe مجهز می شوند. این لپ تاپ‌ها حداکثر ۱۶ گیگابایت RAM ، دو SSD ، چند پورت USB-C با Thunderbolt ۴ و حداکثر ۱۵ ساعت دوام باتری دارند.

قیمت و در دسترس بودن Acer Swift ۳x ، Aspire ۵ ، Spin ۳ و Spin ۵

در آمریکای شمالی ، Acer Swift ۳x دارای قیمت اولیه ۸۹۹.۹۹ دلار (۶۶،۲۱۸ RS ~) است و از دسامبر در دسترس خواهد بود. Aspire ۵ چهارده اینچی با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار (۳۶,۷۵۵ RS ) شروع می‌شود در حالی که نسخه‌های ۱۷.۳ اینچی با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار (۴۰,۴۳۸ RS ) شروع می‌شوند. Acer Spin ۳ و Spin ۵ از فوریه و مارس سال آینده با قیمت های ۸۴۹.۹۹ دلار (۶۲،۵۳۶ RS) و ۹۹۹.۹۹ دلار (۷۳،۵۸۴ RS) در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود به زودی در دسترس بودن جهانی آن اعلام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها