مازندران- رقیه توسلی خبرنگار روزنامه قدس برگزیده سومین جشنواره فرهنگی هنری «اشکواره حسینی» شد.

خبرنگار قدس برگزیده جشنواره فرهنگی هنری «اشکواره حسینی» شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این جشنواره به میزبانی شهر هزارسنگر آمل و به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سالن همایش های دانشگاه شمال آمل برگزار شد و رقیه توسلی خبرنگار روزنامه قدس توانست با یادداشت «تاخت سمت آفتاب» رتبه سوم این بخش را کسب و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کند.

دبیر سومین جشنواره فرهنگی هنری «اشکواره حسینی» در مراسم اختتامیه این رویداد با اشاره به افزایش آثار رسیده نسبت به دو جشنواره گذشته، اظهار کرد: اشکواره حسینی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و محرم برگزار می شود و در گذشته جای خالی آن در فضای فرهنگی و هنری کشور احساس می شد.

حسین جوادی با اعلام اینکه جشنواره در موضوعات «امام حسین (ع)، مدافعان حرم و سپهبد سلیمانی» برگزار گردید، اضافه کرد: ۵ هزار اثر از ۲۸ استان کشور در رشته های نمایش، عکس، متن ادبی، شعر، سرود و رسانه به دبیرخانه جشنواره رسید و در زمینه رسانه نیز خبرنگاران در بخش های گزارش، یادداشت، تیتر و بخش ویژه به رقابت پرداختند.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انتشار و چاپ آثار برگزیده جشنواره را مهم خواند و گفت: آثار تولید شده نباید در آرشیو دبیرخانه بماند و باید با انتشار مجموعه ها، عموم مردم را بهره مند کرد.

عباس زارع، بودجه فرهنگی مازندران در طول یکسال را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: محدودیت های اعتباری موجب نمی شود اقدامات فرهنگی معطل بماند و تمام تلاش مان را در راستای تقویت فرهنگ و هنر بکار می بندیم.

برچسب‌ها