همزمان با به پایان رسیدن مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، ۱۰ هزار و ۴۹ اثر به دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال شد.

ارسال بیش از ۱۰ هزار اثر به شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، همزمان با به پایان رسیدن مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، دبیرخانه این رویداد سینمایی آخرین آمار آثار رسیده به جشنواره را اعلام کرد.

بر همین اساس، تا پایان روز سی‌ام مهرماه، در بخش مسابقه اصلی ۴ هزار و ۷۲ اثر، در بخش روایت قلم ۶۳۶ اثر، در بخش سیدالشهدای مقاومت ۷۶۸ فیلم، بخش نقد، تحلیل و پژوهش ۱۲۱ اثر و در بخش فیلمسازان بسیجی ۲ هزار و ۹۰۰ فیلم، به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسید.

در مرحله نخست برگزاری جشنواره نیز، ۲۱۰ اثر به بخش جشنواره جشنواره‌ها و یک هزار و ۳۴۲ اثر به بخش مدافعان سلامت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» ارسال شده بود.

مجموع آثار رسیده به این دوره از جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار ۱۰ هزار و ۴۹ اثر است.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «مسابقه اصلی»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» «فیلم به معنای مطلق» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها