رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت : همه تلاش من و همکارانم همیشه بر این بوده که با همراهی با رسانه ها بخصوص قدس آنلاین که در این زمینه بسیار پیگیر است و فعالیتهای قابل توجهی هم داشته است در رساندن اخبار مرتبط با ترافیک در هر لحظه با مخاطبان و همشهریان همراه باشیم.

 از قدس آنلاین توقع بیشتری داریم

حمید رضا رهنوی  رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: سالروز تاسیس این رسانه امام رضایی را خدمت همه همکارانتان تبریک می گویم. خوشبختانه در این مدت که هر روز بیشتر از روز قبل بر تعداد رسانه های آنلاین اضافه می شود اتفاقات خیلی خوبی در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه ترافیک شهری بوجود آمده است البته هنوز جای کار زیادی وجود دارد چون متاسفانه علی رغم مهم بودن و مظلوم بودن مسائل ترافیکی هنوز آنچنان که باید به آن پرداخته نشده است. این روزها همانطور که کرونا دارد جان مردم را می گیرد ترافیک هم هر روز جان چندین همشهری ما را می گیرد و ما در بحث تصادفات آمار افزایشی داریم.

وی ادامه داد: با این همه تلاش من و همکارانم همیشه بر این بوده که با همراهی با رسانه ها بخصوص همه رسانه های آنلاین استانی از جمله قدس آنلاین که در این زمینه بسیار پیگیر است و فعالیتهای قابل توجهی هم داشته است در رساندن اخبار مرتبط با ترافیک در هر لحظه با مخاطبان و همشهریان همراه باشیم. ولی دراینجا از قدس آنلاین به عنوان یکی از رسانه های مجازی مشهدی میخواهم که در این راه بیشتر ما را همراهی کنند و دقت نظر بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها